piątek, 23 sierpnia 2013

Naklejkowe rozdanie z Sincler-wyniki.


Wyniki miały być wczoraj, ale ostatecznie są dzisiaj.
Zapraszam na małe podsumowanie i zobaczenie do kogo powędrują nagrody!



Na początek trochę informacji. Nie ukrywam, chciałabym abyście to przeczytały, żeby było wszystko jasne.
Do rozdania zgłosiło się 62 osoby. Z czego, niestety 6 nie wzięło udziału w losowaniu.
Podkreślałam na czerwono, prosiłam o przeczytanie regulaminu, ale oczywiście znajdą się osoby, które tego nie robią. Takich blogerek po prostu automatycznie dyskwalifikowałam, bo nie spełniały warunków, które były niezbędne do wzięcia udziały w rozdaniu.
Dodatkowo, może ktoś mieć mi to za złe, zarzucać mi, że tego w regulaminie nie było, ale wybaczcie, blog, który istnieje kilka, kilkanaście tygodni i jedyne wpisy jakie na nim są to zaproszenia na rozdania, pasek boczny to statystyki i dziesiątki banerów z rozdaniami itd., to dla mnie nie jest blog, którym zasługuje nawet na branie udziału w losowaniu. Tym bardziej, że zwycięzcy mają za zadanie opublikować min. 3 posty z wykorzystaniem nagród. Może się mylę, ale miałabym spore wątpliwości, czy ten warunek zostanie spełniony w pozytywny sposób. Rozdania to dla mnie jedynie miłe urozmaicenie w blogowaniu, a nie rzecz, dla której prowadzę "fantastycznego" bloga. Wolę dać szansę blogerką, które piszą, bo sprawia im to przyjemność, lubią to, poświęcają temu wolny czas, a nie prowadzą bloga tylko dlatego, że może a nóż uda im się zgarnąć za darmowy jakiś prezent, jak dla mnie-takie osoby to, dla mnie, nie blogerzy, to pazerne na darmowe kosmetyki, ciuchy, gadżety (zazwyczaj) dziewczyny, które do blogosfery nie wnoszą nic, a na ich blogu nie ma nic, co zatrzymałoby mnie na nim na chociaż 5 minut. One również automatycznie były wykreślane.



A teraz....
Dziękuję, że wzięliście udział w rozdaniu, że jesteście i stale mnie "dopingujecie".
Gdybym mogła, to każdej z Was wysłałabym kartonik naklejek.:)
Ale niestety (albo i na szczęście) mogę obdarować dwie osoby.
Łącznie zdobyłyście 308 losów. Do losowania użyłam generatora licz.

Zobaczcie, które liczby zostały wybrane:




 A kto kryje się pod tymi liczbami....








Akurat tak się złożyło, że dziewczyny nie wybrały tych samych zestawów, zatem  powędrują do nich te, które chciały-do Mroofy zestaw nr. 1, a do Agni zestaw nr. 2.:)


Gratuluję dziewczyny, zaraz pisze do Was e-maila, 
przypomnę jeszcze warunki z regulaminu, ale jak ostatecznie zrezygnujecie
 albo nie wyślecie w odpowiednim czasie danych do wysyłki to losuję jeszcze raz.:)





19 komentarzy:

  1. gratulacje :) Mroofa i Agni na pewno wyczarują z nich coś wspaniałego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściary! :D Moje gratulacje! Zestawy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęśliwym wybrańcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ... ależ teraz będziecie mogły wyŻywać się artystycznie na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie - prowadzenie bloga po to, aby zdobywać cośz a darmo nie ma sensu..
    + gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pominę oczywiste -> prowadzę blog bo mnie i innych ma to bawić, a że uda się czasem coś wygrać to super, ale nie o samo granie chodzi ;/


    Dziewczyny, gratuluję wygranej! Zestawy są bajeczne!

    Już czekam na to jak je wykorzystałyście ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale się cieszę :) Pierwszy raz wygrałam rozdanie. Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! Zgadzam się z tym co napisaś... na szczęście wygrały 2 dziewczyny, które blogi mają by cos pokazać, przekazać itd..;) Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki !! :) fajnie że wygrały akurat Mroofa i Agni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, czekam na super wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".