sobota, 31 sierpnia 2013

Dzień Bloga 2013


Tak, więc dzisiaj Naszo małe swięto-Dzień Bloga.:)
Z tej okazji, życzę Wam (i sobie) wiele pomysłów na posty, dużo radości z pisania,
 mnóstwo wyświetleń, komentarzy i obserwatorów.
Aby Nasze blogi stawały się coraz bardziej popularne, 
a My abyśmy nie chciały przestawały pisać
 i aby nigdy nie brakowało Nam tematów do poruszania na blogach.


Myślę, że to tez świetna okazja na podziękowanie Wam, bo gdyby nie czytlenicy ten blog nie istniałby.
Każdy komentarz, obserwator i wyświetlenie to motywacja i uśmiech na twarzy.
Dziękuję!


12 komentarzy:

  1. ale super, nie wiedziałam, że dziś Dzień Bloga:) Dużo sukcesów:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, nie wiedziałam,że dziś dzień bloga! Wszystkiego dobrego, miłego dalszego blogowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie :D Samych blogowych radości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to najlepszego na dalszej drodze blogowania! :)

    U mnie w szkole na szczęście nie ma w dniu więcej niż 8 lekcji. Ale to i tak dużo, ja teraz ostatnia klasa więc trochę mniej godzin, ale będzie trzeba iść na coś dodatkowego, bo inaczej słabo widzę tą maturę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie co roku jest lżej i cieszę się, że jadę starą podstawą, bo bym chyba nie dała rady ;D Matme to bym mogła mieć mnóstwo godzin, ale fizyka to jedna na mnie za dużo a mam 3 w tygodniu ;D Jednak jakoś mnie pociesza fakt, że trzecia klasa twa tylko 8 miesięcy :D

      Usuń
  5. Dziękuję c: Zapomniałam o tym dniu :c

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojeo bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie :) Dużo sukcesów, radości i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć :* Nominowałam Twój blog do L.B.A więcej informacji u mnie :
    anutkkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".