sobota, 31 sierpnia 2013

Wakacje 2013, czyli Jezioro Tarnobrzeskie&Air Show.



31 sierpnia... Ostatni dzien wakacji.
Mimo, że w tym roku nie wybierałam się nigdzie na dłużej, 
postanowiłam zrobić mała fotorelację z dwóch dni i pokazać Wam dwa miejsca. 
Zapraszam nad Jezioro Tarnobrzeskie i do Radomia na Air Show 2013!



Jezioro Tarnobrzeskie-okolice Tarobrzega
źródło:kogeneracja.com.pl
Jezioro Tarnobrzeskie to miejsce dawnej kopalni siarki. Jako jezioro oddane do użytku w 2010 roku. Znane jest też pod nazwą Zalew Machowski lub Jezioro Machowskie. Podobno jest to jedne z najczystszych jezior w Polsce. Ja byłam tam kilka razy na przestrzeni ostatnich lat, a jako, że fanką wszelakich jezior nie jestem, jestem dosyć neutralna porównując go do innych. Na pewno zaplecze turystyczne jeszcze nie jest dopracowane, ale duża ilośc ludzi na plaży sprawia, że z roku na rok wszystko nabiera coraz lepszego kształtu. Podobnie było z zalewm w Krasnobrodzie- za pierwszy razem gdy tam byłam byo wszystko niedopracowane itd. Gdy wróciłam za dwa lata trudno było ponać, że to to samo miejsce. Podejrzewam, że z Jeziorem Tarnobrzeskim będzie identycznie, bo już niewiele brakuje do świetnego miejsca do długiego wypoczynku.











Granatowy piasek?! Ręce mojego brata.:)



Air Show 2013 Radom
źródło:sul.com.pl
W oprzedni weekend w Radomiu odbyły się międzynarodowe pokazy lotnicze Air Show. Z lotnictwe nigdy wczesniej nie miałam większej styczności, więc chętnie wybrałam się na pokazy. Pogoda dopisała, a tego dnia na lotnisku było podobno prawie 200 tys. ludzi! Pokazy robią wielkie wrażenie, szczególnie silniki odrzutowców-szum w uszach miałam przez dwa nastepne dni.:) Było to ciekawe doświadczenie, pozostawiło wielki szacunek dla pilotów, zarówno polskich jak i zagranicznych.






Niestety na najlepsze efekty-m.in. wybuchy na płycie lotniska nie wystarczyło energii w aparacie...:)
Ja też jakos szczególnie nie skupiałam się na fotografowaniu, więc zdjęcia nie są najlepsze. Zainteresowanych odsyłam na oficjalną strone Air Show-> klik.















Jak minęły Wasze wakacje?

Moje bardzo szybko, szczególnie sierpień. Najwięcej czasu poświęciłam chyba właśnie na blogowanie, 
ale teraz będzie mnie już coraz mnie. 
Według planu lekcji-będę miała w tygodniu 37 godzin lekcyjnych, bez zajęć dodatkowych,
 co jest dla mnie mocnym zdziwieniem. Jest na prawde bardzo dużo. 
Ciężko będzie wygospodarować czas każdego dnia na przeglądanie blogów, a tym bardziej pisanie, 
jeśli będę wstawać o 5:30, siedzieć w szkole 9 lekcji, a zanim wrócę do domu będzie już prawie 16.
 Bedzie cieżko zmotywować się do czegokolwiek, a do nauki już całkiem.
No, ale najważniejsze: pozytywne myslenie i tego mam zamiar się trzymać!:)







19 komentarzy:

  1. Jezioro Tarnobrzeskie? Jej, byłam tam niedawno! :) Chociaż jak dla mnie to woda jest zbyt płytka :D
    A pokazy super, uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdj :)
    Mi wakacje minęły bardzo szybko. Też nie wiem, jak pogodzę szkołę i bloga :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałam mamie o tym jeziorze Tarnobrzeskim, a ona mi na to, że tam byliśmy kiedyś :) I faktycznie pamiętam, ale tym, że to najczystsze jezioro w Polsce to mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, te zdjęcia są przepiękne *o* Najlepsze są te, gdy samoloty latają :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia świetne, chciałabym zobaczyć ten pokaz samolotów, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jezioro wygląda na bardzo czyste i pomyśleć że kiedyś bywałam często w pobliżu i nigdy tam nie trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też w tym roku nigdzie się nie wybierałam, ale te wakacje należą do najgorszych z pewnych względów i jednocześnie najlepszych w moim życiu... mam nadzieję, że następne będą tylko najlepsze. nie mogę uwierzyć, że już w poniedziałek szkoła ;/ klasa maturalna - chyba się załamię...

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ta woda czyściutka! :) zazdroszczę.. świetne zdjęcia. Moje nie różniły się niczym od czasu niewakacyjnego niestety... z braku środków byliśmy na miejscu czego nie mogę przeżyć.. pierwsze wakacje bez morza, a tak chciałam zobaczyć znowu moją szaloną córkę na plaży.. może za rok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne miejsce :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC and Bloglovin', just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jezioro :) i pokazy lotnicze też musiały być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę! Ja nad tym jeziorem byłam w tym roku ze 4 razy! Świetnie tam jest ^^

    Śliczne fotki!


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Klikniesz w banner Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałaś udane wakacje! Ahh ten Air Show, chcialam tam byc a nie dalo rady :( Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, niesamowite widowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo jakie przyjemne wakacyjne zdjęcia, aż mi się zachciało nad morze...
    Też chętnie bym wzięła udział w oglądaniu takiego pokazu lotniczego, na pewno niesamowite przeżycie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie woda czyściutka :). Mi lipiec się ciągnął, bo mało się działo. Sierpień zleciał za szybko. Bo koncerty, Bałkany, zlot Farnoholików, imprezy... No i mamy wrzesień :o.

    OdpowiedzUsuń
  18. hah, moja kuzynka - przyjaciółka mieszka w Tarnobrzegu :) byłam nad tym jeziorkiem :D a i w Radomiu mam rodzinę :D szkoda, że mieszkam na drugim końcu Polski, po przekątnej (niedaleko szczecina) bo bywałabym częściej w tych okolicach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".