piątek, 29 marca 2013

Happy Easter!



W kalendarzu wiosna, już prawie Wielkanoc, a za oknem... biało i wciąż przybywa śniegu. 
Mimo to nie zmalowałam zajączków w śniegu, ale wiosenne, wielkanocne motywy.



 Do zdobienia użyłam różnych lakierów. Przeważa zieleń-seledyn i brokatowy GR i intensywny Ingrid. Do pisanek użyłam niebieskiego, czerwonego, fioletowego i niebieskiego lakieru. Kontury wykonałam czarnym  linerem.




Wszystkim czytelnikom życzę wesołych, radosnych (niekoniecznie białych) świąt!:)

46 komentarzy:

  1. ale fantastyczne zdobienie! jesteś bardzo utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło Twoje zdobienie. Iście wiosenne :) Może przegna to wstrętne śnieżysko!
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja rowniez zycze Wesooolych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! *_* Są fantastyczne i przesłodkie! :) Szacuneczek za cierpliwość, opanowanie, wprawną rękę i pomysłowość, wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt, nasza Artystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie!wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło przepięknie :) Tobie również Wesołych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wykonanie bardzo mi się podoba :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale u Ciebie świątecznie się zrobiło :D super mani :) uwielbiam te jajeczka :) Wesołych !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te pisanki i kurczaczek w trawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale genialne pazury!
    gotowanie to zabawa więc wszystko dobrze =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdobienie, musiałaś się napracować :)
    Wesołego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. są cudne! też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie Ci wyszło. Egg Hunting START

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świątecznie!
    wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super świąteczny mani. Wesołych Świat.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne pazurki. ;)
    Wesołych Świąt :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! :) Kurczaczek jest słodziutki :)
    Wesołych Świąt! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych :*
    Ale sliczne paznokietki :

    Ps. podoba mi sie blog, moze obserwujemy? odwdzięczę sie tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love it! This design is fantastic! Thank you for stopping by :))

    -Alina
    TransparentDimensions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz talent! Ile detali:) Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful!
    Would like to follow each other on GFC, FB, Twitter or Bloglovin?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    have blessed day!

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci wyszły! Chciałabym umieć coś takiego.

    Jak lubisz koty to zapraszam :)
    uwielbiam-koty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne paznokcie :) Mi by takie niestety nie wyszły, może kiedyś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow przed duże "W". Jest pod wrażeniem. Pewnie dużo nad nimi pracowałaś, żeby uzyskać taki efekt. Pozdrawiam ciepło
    art-fun-ife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobre paznokcie :3

    Wesołych Świąt, i zapraszam do siebie.
    Ronni-Bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne! Ogólnie masz bardzo ładne i długie paznokcie, ja też takie chcę! :)
    Czy masz ochotę na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładne :))) no i ten kolorek bazowy.. piekny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwujemy ?
    jeśli tak to zacznij kk ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne paznokcie! Ja nie raz, nie mogę prosto pomalować paznokci zwykłym lakierem ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne wzorki
    masz talent!
    mi by raczej cos takiego nie wyszlo ;)
    u mnie TAG w ktorym zdradzam 7 faktow o sobie,zapraszam do przeczytania i moze jesli tylko masz chec rowniec do odpowiedzi na niego x x x x

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialnie wyglądają!
    Wesołych Świąt;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hope you had a wonderful Easter weekend girl:)! Your nails are awesome:))!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".