poniedziałek, 15 lipca 2013

z naklejkowym akcentem



Dzisiaj szybkie w wykonaniu zdobienie, w letnich kolorach oraz krótki post.
Tym razem znów wykorzystałam naklejki Sincler.





Paznokcie pomalowałam dwoma warstwami zieleni od Ingrid. Po wyschnięciu nakleiłam żółte naklejki, "krzaczki". Nie są całkiem kryjące, więc na paznokciach wyszły zielone. Całość pokryłam topem.

Prosty motyw, ale według mnie ciekawie urozmaica zwykły, jednolity kolor. Jak Wam się podoba?


Naklejki otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Sincler.


_________________________________________________

Zestaw naklejek Sincler, a wśród nich takie jak w tym poście możecie wygrać w rozdaniu na moim blogu.


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie połączenie, szybkie proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wszytko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny efekt
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda! :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie te naklejki wyglądają na paznokciach.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cool :) I couldn't even tell they were stickers to start with x

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier ma bardzo ładny odcień, a z naklejkami wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te naklejki ^^

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokciowe wodorosty:D super..:) piękna zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie dobrałaś kolor lakieru pod naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny odcień tej zieleni, a naklejki faktycznie dodają paznokciom uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przemawiają do mnie te naklejki, są dziwne :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".