środa, 10 lipca 2013

Naklejkowe rozdanie z Sincler!



 Dzięki uprzejmości Pana Pawła z firmy Sincler mogłam przygotować dla Was najlekowe rozdanie, 
w którym będzie dwóch zwycięzców!
Jest to też moja forma podziękowania Wam,
bo mój blog przekroczył jakiś czas temu liczbę 300 obserwatorów i 50 00 wyświetleń. :)
Dziękuję i zapraszam!



Na początek zobaczcie nagrody:

Łącznie jest aż 40 kartoników naklejek + dodatkowe akcesoria do zdobienia paznokci.
Podzieliłam to na dwa zestawy, a każdy z nich zawiera:
- 20 opakowań naklejek
 -2 opakowania piegów
-1 opakowanie folii ozdobnej
-1 duży słoiczek niteczek

Naklejki mają proste motywy, dzięki czemu można z nich wyczarować przeróżne motywy, zdobienia. Wszystko zależy od Waszej wyobraźni!
Niżej widzicie jakie naklejki znajdują się w jednym zestawie.


Jeśli śledzicie wpisy na moim blogu, wiecie, że już ponad miesiąc temu otrzymałam mój zestaw naklejek i wiele razy pokazywałam je na blogu, więc jeśli ktoś ma wątpliwości co można zrobić z takich naklejek to zapraszam do poprzednich postów.:)

Dodatkowo Sincler dorzuciło dla Was piegi, folię ozdobną i niteczki.


Tak jak wspomniałam wszystko podzieliłam na dwa zestawy. 
Każdy z nich ma taki sam zestaw naklejek, różnią się tylko kolorami dodatkowych ozdób.




Zanim przejdę do zasad rozdania... 
proszę Was aby przed zgłoszeniem się przeczytać to co napisze niżej, łacznie z regulaminem. 
Często zdarzają się nieporozumienia, dziewczyny mają pretensję, 
a wszystko wynika z tego, że "nie mają czasu" przeczytać regulaminu".


Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (platforma GFC), 
w jeden, dowolny niżej wymieniony sposób sposób udostępnić informację o rozdaniu 
oraz uzupełnić i wysłać poniższy formularz

Warunkiem koniecznym jest też zdeklarowanie się, 
że jeśli zostaniesz zwycięzcą u siebie na blogu opublikujesz przynajmniej 3 posty, 
w których pokażesz  nagrody oraz umieścisz aktywny link prowadzący do sklepu Sincler.


Jest to jedyny warunek jaki zaproponowałam firmie w ramach za sponsorowanie nagrody, więc mam nadzieję ,że zwycięzcy wywiążą się z tego.:) W związku z tym rozdanie jest przeznaczone dla osób, które prowadza własnego bloga. Nie chodzi o to abyście pokazywały/li wymyślne zdobienia itd. Może to być np. post w którym napiszecie o wygranej, pokażecie naklejki, recenzja ich czy nawet telefon , który możecie nimi ozdobić. Całkowita dowolność byle były w nagrody.:)

Jak możesz udostępnić informacje o rozdaniu?
-baner w pasku bocznym (+2 losy)
-osobny post (+2 losy)
-informacja w dowolnym poście (+1 los)
-udostępnienie na Facebooku (+1 los)
(oczywiście wszystko z linkiem prowadzącym do tego postu:))
+
Top komentatorki otrzymują 1 dodatkowy los.
Obserwujący przez Bloglovin-2 dodatkowe losy.
Posiadający mój blog w blogrollu-1 dodatkowy los.



Regulamin:
1) Organizatorem konkursu jest autorka bloga www.zlotapigmejka.blogspot.com.
2) Sponsorem nagród jest firma Sincler.
3) Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału rozdaniu jest:
-bycie publicznym obserwatorem tego bloga
-udostępnienie informacji o rozdaniu w przynajmniej jeden, wybrany sposób
-wypełnienie i wysłanie poniższego formularzu,
jednocześnie można zwiększyć ilość losów udostępniając informację na różne sposoby, obserwując przez bloglovin oraz będąc top komentatorem. Sama funkcja obserwowania przez GFC nie daje losów. Łącznie uczestnik może zdobyć 10 losów.
4) Zwycięzca zobowiązuje się do opublikowania na swoim blogu przynajmniej 3 postów w których pokaże narody, umieści w nim też  aktywny linkiem prowadzącym do sklepu Sincler. 
5) W przypadku niewywiązania się z warunku zawartego w punkcie 4 w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania nagrody, organizator ma prawo zażądać zwrotu nagród.
6) Wyłonienie zwycięzcy odbędzie się drogą losowania.
7) Rozdanie trwa od 10.07.2013 roku do 20.08.2013 roku do godziny 23:59.
8) Wysyłka tylko na terenie Polski, Pocztą Polską, organizator pokrywa jej koszty.
9) W związku z punkiem nr 4 i 5, w rozdaniu mogą brać udział tylko osoby, które prowadza bloga, stronę internetowa itp.
10) Wyniki konkursu będą najpóźniej 5 dni od jego zakończenia. Zwycięzca zostanie poinformowany dodatkowo e-mailem.
11) Na dane do wysyłki organizator czeka 72 h, w przeciwnym razie zostanie wylosowany inny zwycięzca.
12) Organizator ma 7 dni roboczych na wysłanie nagrody.
13) Jeśli zgłosi się mniej niż 30 uczestników rozdanie zostanie przedłużone o 10 dni
.

 
Zgłoszenie do rozdania jest deklaracją znajomości i akceptacji regulaminu!
 ________________________________________

Banery do pobrania:


 _______________________________________________

Top komentatorzy w dniu 10.07.2013.



__________________________________________________

Powodzenia! 

 

21 komentarzy:

  1. Uhr, bardzo chciałabym wziąć udział, ale wyjeżdżam na stałe do Belgii czwartego sierpnia, a przyjeżdżam dopiero w styczniu ;/ No... ale ŻYCZĘ POWODZENIA WSZYSTKIM!

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rozdanie, wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... no nie wiem czy wziąć udział... zastanowię się jeszcze :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudeńka, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde wszystko fajnie ale nie wiem jak sie robi ten baner macie gdzieś w zanadrzu jakiś poradnik blogera dla zoltodziobow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodajesz obrazek i wpisujesz adres internetowy, do którego ma prowadzić :)

      Usuń
  6. super rozdanie, zgłoszenie wysłane i mam nadzieję, że wystko dobrze wypełniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się zasady (czyli narzucanie zwycięzcy co ma robić z wygraną), więc nie wezmę udziału, bo uważam to za pokaz chytrości i chciwości tej firmy- ale życzę powodzenia wszystkim, którzy w to wchodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był pomysł firmy, tylko mój. Zazwyczaj firmy wymagają polubienia profilu na facebooku, udostępnienia na fb informacji itd. Ja pisząc e-maila z propozycją aby firma udostępniła mi jakieś nagrody podałam taką propozycję. Ilość postów, aktywny link to tylko mój "wymysł". Wartość nagród to ponad 100 zł, więc myślę, że te trzy posty dla blogerek to nie jest wiele.:)
      Oczywiście po to jest regulamin-komu nie odpowiada po prostu nie bierze udziału.:)

      Usuń
    2. Jak dla mnie regulamin jest w porzadku, w końcu i tak pewnie każdy by użył tych naklejek i pokazał na blogu zdobienie z ich udziałem czy coś :)
      zgłoszenie wysłane :)

      Usuń
    3. W takim razie przepraszam za powyższy komentarz. Rzeczywiście zamiast "zaproponowałam", przeczytałam "zaproponowała" i stąd całe zamieszanie. Powodzenia wszystkim biorącym udział :)

      Usuń
  8. Zgłoszenie wysłane :)
    Mam nadzieję że wypełniłam wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nagrody są super i warte powalczenia o nie :)
    miałam się dawno zgłosić ale miałam pewne komplikacje organizacyjne ale już jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne naklejki ;D zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam zgłoszenie! Ja nie wiem tylko jak się dodaję adres banneru (podałam adres bloga), ale jest dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trafiłam do Ciebie z innego bloga i zostaję na dłużej :)
    zgłosiłam się do rozdania, ale musiałam się skupiać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aż dostałam oczopląsu od tych wszystkich cudowności;)

    OdpowiedzUsuń
  14. JEJU SPÓŹNIŁAM SIĘ , UWIELBIAM takie nagrody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".