czwartek, 18 lipca 2013

lato w pełni


Energicznie, w cytrusowych kolorach z letnim motywem-motylami. 
Na moich paznokciach zagościło w pełni lato. :)




Najpierw pomalowałam paznokcie słonecznym Essence. Gdy lakier wysechł gąbką, w przypadkowych miejscach nakładałam inne ciepłe kolory, dodałam też nieco seledynowego, który ma słabe krycie, wiec jest prawie niezauważalny na paznokciach.






Gdy całość byłą już sucha wystemplowałam czerwono-bordowym lakierem Lovely motyle.Całość utrwaliłam topem Golden Rose.








21 komentarzy:

  1. pięknie a motyle rwą me serduszko

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, dzieło sztuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :)
    obserwuję:) i liczę na rewanż
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. CUdowne!:) bardzo mi sie to zdobienie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim wychodzi stemplowanie, tylko nie mi :( Dlaczego! Też chciałabym takie cudo stworzyć, a tu jedna wielka lipa :( Znaczy u mnie! Bo u Ciebie to nie dość, że wszystko ze sobą współgra to jeszcze ma perfekcyjne wykonanie. Naprawdę wyjątkowy manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda :) motylkom sie tak spodobało ze aż przysiadły na pazurkach ^^ super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jacie jakie cuda, ja nawet nie ptrafię pomalować, bo zaraz gdzieś się dotknę :<


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny efekt. nic dodać nic ująć ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mani wygląda cudownie! Faktycznie ja tego seledynowego w ogóle nie widzę pomimo wpatrywania się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa! Jakie piękne motylki :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, są świetne. Masz rację-piękne lato na Twych pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! ♥♥♥
    Jestem zachwycona pomysłem, wykonaniem i efektem jaki uzyskałaś :) Świetne to "nanoszenie" różnych kolorów. Mogę zgapić? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwie letnie zdobienie, chyba nawet lepiej, że nie widać seledynu bo w samych żółtych tonach wygląda wystarczająco dobrze:)
    Dzięki, że do mnie zajrzałaś

    OdpowiedzUsuń
  15. o mamciu jakie cudowne! wpadłam w zachwyt <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".