środa, 17 lipca 2013

błyszczące trójkąty


Znów stawiam na jednolite, ale wyraziste barwy, tym razem jednak przełamane błyskiem, który daje brokat. 
Chabrowe z brokatowymi trójkątami.



Na paznokciach mam jedną, grubszą warstwę lakiery Miss Sporty. Do zrobienia trójkątów użyłam zwykłej taśmy biurowej, którą nadałam kształt, po czym malowałam topem i maczałam paznokcie w słoiczku z brokatem. Całość pokryłam topem GR, który niestety troszkę "rozniósł" brokat po paznokciu, mimo dociśnięcia i strzepania jego nadmiaru.

Całość średnio do mnie przemawia prawdę mówiąc, dlatego pazurki nosiłam tylko jeden dzień. Następnym razem postawie po prostu na inny lakier zamiast brokatu.







21 komentarzy:

  1. I mi sie bardzo podobają i nawet zainspirowałaś mnie bo mam w domu brokat a nie wiedziałam jakie mani z nim zrobić i teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam słabość do brokatu, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo lubię taki kobaltowy kolor. Dlatego zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne paznokcie:) długie i ładny kształt płytki, tylko pozazdrościć;p

    OdpowiedzUsuń
  5. That is just perfect! ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i genialne wykonanie, ale jestem ciekawa innych kombinacji kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :3 Niby takie tylko trójkąty, a efekt niesamowity

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a do mnie całość przemawia i to bardzo! są fantastyczne, nie dość że moje ulubione odcienie to jeszcze trójkąty ;] super.
    szkoda że tak krotko nosiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie trójkąty :-) wszystko prezentuje się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te same lakiery, nawet brokat by się znalazł, tylko że chyba za mało wyobraźni, by coś równie pięknego i efektownego wyczarować. *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny mani! Bazowy lakier jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie fantastycznie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę spróbować takiego zdobienia. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Że też miałaś cierpliwość do zabawy z sypkim brokatem, ja to się zawsze wkurzam bo wszystko jest w nich ubabrane później^^
    Ale było warto bo mani wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham niebieski na pazurkach a to połączenie zawładnęło moim sercem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie połączenia, choć nakładanie sypkiego brokatu to dla mnie koszmar :P bardzo fajnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".