sobota, 22 czerwca 2013

szachownica



Dzisiaj mam zdobienie czarno-białe, proste w wykonaniu dzięki naklejką Sincler. 
Postawiłam na motyw szachownicy, w klasycznych kolorach, który siedział w mojej głowie już od dawna. 



Najpierw pomalowałam paznokcie białym lakierem do french manicure Miss Sporty. Nałożyłam dwie warstwy. Gdy dokładnie wysechł zaczęłam bawić się naklejkami Sincler. Najmniejsze kwadraciki naklejałam tak, aby stworzyć szachownicę. Nie udało mi się tego zrobić idealnie, do tego kilka naklejek pokruszyło się, ale końcowy efekt podoba mi się. Niedociągnięcia są zauważalne tylko na zdjęciach i bliższym przyglądnięciu się, z daleka całość ładnie się łączy, tworząc ciekawy manicure. Naklejki utrwaliłam topem Golden Rose.



Jak podoba Wam się naklejkowa szachownica?





16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny motyw! Idealny wręcz :D Nikt nie zwraca uwagi czy się przykruszyło, cały efekt jest powalający! Nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba szachownica nie tylko na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wyglada;d
    zapewne troche sie nameczylas z naklejkami ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie, ale nie chciałoby mi się tak nakładać tych naklejek każdej pokolei, już szybciej zajęłoby to namalowanie ręcznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome nails! i love nail art too xx
    http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pazurki pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba już kiedyś to widziałam i od razu polubiłam to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc - niesamowicie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mega ta szachownica :D ogolnie mega zazdroszcze takich paznokci! są idealne! I mam jeszcze taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko to wygląda :D świetne te naklejki są po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".