wtorek, 25 czerwca 2013

dripping nails

Pomaluję paznokcie, patrze na całość z zadowoleniem-kolory ładnie współgrają, 
zdobienie powstało spontanicznie, ale jest ciekawie i w miarę starannie. 
Ogólnie podobają mi się i czekają już tylko na sfotografowanie, 
naskrobanie kilku słów o nim i opublikowanie.
 No właśnie-zdjęcia. Przeglądam ich dziesiątki, patrzę to na monitor, to na paznokcie. 
Ani jedno zdjęcie nie oddaje ich rzeczywistego wyglądu, 
mimo fotografowania wieloma opcjami, w różnych miejscach. 
Czasem wychodzą idealne, a czasem ochładzają zadowolenie ze zdobienia. 
I znów padam ofiarą złośliwości rzeczy materialnych.... Znacie to?:)




Fotografem nie jestem, świetnego sprzętu nie mam, a jednak czasem mam wrażenie, że zdjęcia są robione jakby aparatem sprzed kilku lat. Dobre oświetlenie, odpowiednia opcja, a mimo wszystko paznokcie na zdjęciu żyją swoim życiem. No, ale trudno, może kiedyś znajdę "złoty środek".:)
No, ale koniec refleksji, przejdźmy do konkretów.
Użyłam lakieru, który mnie zachwycił. Zarówno kolorem jak i konsystencja, kryciem. Nie będe się jednak rozpisywała, bo może poświecę mu osobny post. Najpierw dwa dni nosiłam sam wrzosowy kolor Liloele
 , a dzisiaj go "ulepszyłam". Jako, że kwiatuszki, kropeczki i inne wywijasy ostatnio nie robią na mnie wrażenie, zapragnęłam czegoś nowego, przypomniałam sobie o "kapiących" zdobieniach. Dodatkowo bardzo lubię połączenie pasteli z bielą, więc zdobienie szybko powstało za pomocom sondy. :)







17 komentarzy:

  1. Fantastyczny odcień fioletu, całość przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszły :) Niestety ja czasami też tak mam, że nie mogę dobrego zdjęcia zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier prześliczny.. całością jestem oczarowana.. cudowny mani!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze jestem zła, jak zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru lakieru. A twoje zdobienie wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny mani, a ten fiolecik naprawdę uroczy
    bardzo podoba mnie się zdobienie na buteleczce, lubię takie zawijaski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz paznokcie :-) lakier świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypominają mi się kolorki czekolady Milki :-) :-)

      Usuń
  7. Jakie ładne :) lody mi przypominaja :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowne zdobienie ;) Kiedyś go próbowałam, chyba na konkurs Wibo i wyszło świetnie. A ta złośliwość aparatu to bardzo znajome dla mnie zjawisko, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetnie :)) Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda trochę jak śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor super ;) pazurki kojarzą mi się z jagodami ze śmietaną, pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne :D mnie się kojarzą z Milką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".