sobota, 18 maja 2013

"projekt tredny 2013"-koronka







To już czwarty tydzień projektu trendy 2013
Tym razem koronka


Nie mogłam jakoś zabrać się za ten tydzień. Ostatecznie postawiłam na zdobienie, które pewnie jednym będzie kojarzyć z koronką innym nie. Inspiracją była... moja sukienka, która ma naszytą kwiecistą koronkę.
Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Miss Sporty, a po dokładnym wyschnięciu ozdobiłam go fioletowymi stemplami, do których użyłam lakieru Golden Rose. Całość tradycyjnie pokryta topem.





19 komentarzy:

  1. Koronka na paznokciach do tej pory kojarzyła mi się tylko i wyłącznie z jednym wzorem. Nie pomyślałam, że można ją tak zrobić a przypomina tą prawdziwą, najprawdziwszą! Świetne podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ślicznie :) Nietypowa, ładna koronka

    OdpowiedzUsuń
  3. How beautiful and neat! Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  4. inna niż wszystkie, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful combination of design and shades!
    Would you like to follow each other? :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie to wygląda, chociaż nie mam skojarzenia z koronką :d ale mniejsza o to ;)
    super kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł, na to bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokiety woow sliczne :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyślij mi proszę maila z danymi do wysyłki nagrody;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się z koronką nie kojarzy ten wzorek, ale niemniej jest bardzo ładny, kobiecy i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z koronką mi się nie kojarzy to fakt ale za to zdobienie jest mega piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wzorek, taka inna koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalnie :), bo widziałam, że wszyscy podobny wzór. Dobór kolorów mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  15. omg how perfect is this?! love it!!! <3

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/beautifulgarbagefashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".