poniedziałek, 20 maja 2013

"Azjatycki klimat"-zwycięstwo w konkursie!:)



 Tym razem udało mi się zająć jedno z czołowych miejsc w konkursie na zdobienie. 
Temat: "Azjatycki klimat".

Konkurs trwał krótko, na blogu Ewalucji. Kilka dni, nagrody też pewnie nie zachęciły większości szczególnie, bo jeden lakier+cień do powiek+błyszczyk, to pewnie dla wielu za mało. Ja postanowiłam wypróbować swoich sił i udało się!:)
Teraz już tylko czekam z niecierpliwością na nagrodę.:)

Oto moja praca:
Wykonana w całości lakierami z użyciem sondy, szpilek, linerów i gąbeczki, którą użyłam do cieniowania bazowego.


Wyniki i resztę prac możecie zobaczyć tutaj.

11 komentarzy:

  1. super :D bardzooooo mi się podoba ^^ lubię takie klimaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje! Zasłużyłaś za pomysł, wkład pracy i za całość! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje świetnego zdobienia i wygranej :) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. great nails honey !
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, włożyłaś w to zdobienie sporo pracy więc nagroda w pełni zasłużona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca i pomysł :) gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow cool nails you are an artist!

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i wykonanie!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje perfekcyjne zdobienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe genialne zdobienie ;) budda rządzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. gejsza jest moją ulubienicą :D bardzo ładne to mani, może wzięłabyś udział też w naszym projekcie? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".