środa, 8 maja 2013

pink roses



Naklejki wodne to jeden z najłatwiejszych, najszybszych i najefektowniejszych 
sposobów stylizacji paznokci. 
Sama bardzo je polubiłam, niestety nie są one dostępne stacjonarnie 
(przynajmniej ja się z nimi nie spotkałam), 
więc nie nosze ich zbyt często, ale dzisiaj to one goszczą na moich paznokciach. 
Tym razem postawiłam na delikatne, kobiece, ale też eleganckie paznokcie. 
Pastelowy róż+różowe róże.




Bardzo polubiłam lakier Lovely, a raczej jego kolor, bo sam lakier potrzebuje aż 4 warstw do dobrego krycia, czego bardzo nie lubię. Jednak jego delikatny kolor spowodował, że już kilka razy gościł na blogu.:)
Aby uzyskać delikatny efekt ozdobiłam go różowymi różami, które są właśnie naklejkami wodnymi.Aby przedłużyć ich "żywotność" na paznokciach, pokryłam całość top coat-em Golden Rose.






Lubicie tego typu zdobienia? Delikatne, a jednocześnie niebanalne? :)



29 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, ciekawa jestem jak by wyglądały, gdybyś umieściła je nie na dole paznokcia tylko na górze, przy skórkach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się właśnie podoba to, gdzie umieściłaś różyczki- tak nietypwo.
    Całość wygląda pięknie- bardzo subtelnie i dziewczęco! wręcz...zwiewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się naklejki zlewają z bazą, ale podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  4. following you too dear :)
    thanks!!

    http://8melite.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! ;)

    Have a lovely day,
    allthatglittersnotgold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Są mega. Ja też się nie spotkałam nigdy stacjonarnie. Szkoda że na allegro nie ma za dużego wyboru, jeśli chodzi o naklejki wodne w rozsądnej cenie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt, idealnie pasują naklejki do lakieru :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jaa, pięknie to wygląda. Musze je kupic !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wodne naklejki (za to samo co Ty) ubolewam, iż nie można ich dostać stacjonarnie, ale przy okazji zakupów na allegro zawsze szukam użytkownika który je posiada.
    Co do zdobienia jakie wykonałaś, jestem zachwycona pięknie połączyłaś kolorystykę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są :) Dawno temu kupiłam naklejki wodne, ale jakoś nie miałam okazji ich wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne takie paznokietki sa ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. looks so beautiful and perfect >.<

    would you like to follow each other on gfc and bloglovin?
    Invite you to enter my giveaway to win cute bag and pretty bracelet :)
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. That's a very, very beautiful manicure! So feminine!
    Maybe you might consider following each other on GFC and Bloglovin? I will wait for you on my blog!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny mani.... Uwielbiam tego typu naklejki wodne.. z tym delikatnym kolorem bazowym tworzą piękną całość... aczkolwiek podziwiam za cierpliwość.. 4 warstwy to już nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne :) takie delikatne i do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gorgeous nails!
    followed you back on gfc and bloglovin
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, that looks really nice! Romantic nails :-)

    Jolien
    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. really pretty!!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. really pretty
    If you want check out my blog, it would be great :-)
    http://smashinbeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow that is beautiful :) Great job! Dear I am following you via GFC ad bloglovin now,
    hope you can follow me back. Have a nice day :o)

    xoxo
    Veronica
    http://www.veronicadelarge.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś wspaniałego! Mani nadający się na tyle różnych okazji... Bardzo podoba mi się, że jest delikatny, słodki, dziewczęcy.
    Też nie lubię jak lakier potrzebuje aż 4 warstw... denerwuje się wtedy i okropnie niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie to wygląda :) gdzie je kupiłaś? bo właśnie nigdy ich nie spotkałam ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".