sobota, 11 maja 2013

Pierwsze urodziny!

Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd opublikowałam pierwszy post na tym blogu.
Czas więc na podsumowanie!:)



Pierwszy post na tym blogu pojawił się właśnie rok temu, jednak pewnie nie wszystkie wiecie, że systematycznie bloguję od marca 2011. Czyli już ponad 2 lata!:)
Nie nudzi mi się to i wcale nie mam zamiaru przestawać. Wręcz przeciwnie! :)

Liczby nie są najważniejsze, jednak nie będę ukrywała-każdy kolejny obserwator, wyświetlenia bloga, komentarze sprawiają dużą radość. Wiem, że nie pisze dla siebie, ktoś się tym interesuje i wspiera w tym, co robię. Dlatego tez myślę, że takie roczne podsumowanie to dobry pomysł.



Teraz zatem roczne statystyki,  
do dzisiaj, do godziny 11:00 :
 
Blog był wyświetlony 45 613 razy.
Zostawiliście 1 782 komentarze.

Mam 251obserwatorów  GFC oraz 56 na Bloglovin'.
Napisałam 121 posty (łącznie z tym).
Najwięcej, bo aż 79 z nich to posty ze zdobieniami paznokci.


Nie da się ukryć, że niezwykle cieszy mnie fakt, że moi goście nie są tylko z Polski. Na każdym kontynencie (z wyjątkiem Antarktydy:)) ) znajdzie się ktoś, kto był na moim blogu-Australia, Chiny, Japonia, Brazylia, Wenezuela, Tajwan, Egipt, Iran, Pakistan, Argentyna, Grecja, Indonezja, RPA, Nowa Zelandia... Mimo, że w części tych państw są to pojedyncze wizyty, sprawiają radość i powodują uśmiech na twarzy.
A jak mają się "międzynarodowe statystyki" od początku istnienia bloga? 
Gdzie najwięcej razy był wyświetlony blog?




Jak wygląda wykres wyświetleń od początku istnienia zlotapigmejka.blogspot.com?

Najwięcej wyświetleń było w marcu 2013r.-ponad 10 000. Jednak liczba wyświetleń rośnie łącznie z liczbą opublikowanych postów. To wtedy pojawiło się ich najwięcej, bo 17.



Które posty cieszą się największym zainteresowaniem?



Zostawiliście ponad 1 800 komentarzy, a kto najwięcej?

Z jakich witryn do mnie trafiacie?



Dzięki jakim słowom, wpisywanym w wyszukiwarkę, najczęściej trafiacie do mnie?




Na koniec statystyk trochę humoru, czyli najciekawsze zwroty, dzięki którym trafiliście do mnie. :)
komu w drogę tyle mu butów
dźg dźg
bora bora tabletki
malował na aksamicie
ciasteczkowy potwór rodzina
paznokcie z ćwiekami dody
co u mnie słychac? odwiedzinki my websat
co słychać u mysi kokardka
domek w lesie projekty
błyszczące my 
żółw morski od przodu
kontynent muuu
jak zrobic domowym sposobem kamien
opis afryki w pustyni i w puszczy dlaczego trudny ja
ładne dziewczyny 13 lat
a ni cu noł łizon ju ko bekon gen youtube utwór
wielki+północny+ocean+szelenbaum
spacer w krzakach

Jak dla mnie zdecydowanie wygrywa "przysłowie"-komu w drogę temu tyle butów, tabletki bora bora oraz sposób na zrobienia kamienia domowym sposobem... :)


Poza statystykami....
  • 3-krotnie zmieniłam nagłówek:)
  • 7 kwietnia 2013  "przeniosłam się" na Bloglovin'. 
  • Dodałam kilka nowych gażetów, osobne strony itd.
  • Wzięłam udział w 3. konkursach na zdobienie, kilku, a raczej kilkunastu rozdaniach bądź mini konkursach. 
  • Udało mi się wygrać w jednym mini konkursie, w jednym rozdaniu oraz zostać wyróżnioną w jeden konkursie "zdobieniowym".
  • Kilka razy zostałam otagowana.



Plany na przyszłość:
Blogować, blogować, blogować.:)
Chciałabym nawiązać też jakieś współprace, tylko jak na razie nie wiem jeszcze jak się za to zabrać (jakieś porady?).
Będę pewnie częściej pisała recenzję lakierów i artykułów do zdobienia czy pielęgnacji.
Co do regularności dodawanie postów-niestety nie potrafię tego ujednolicić, jednego miesiąca będzie prawie 20, innego ledwo 10, ale nie mam w zwyczaju pisać na przymus, bo "muszę". Piszę wtedy kiedy chcę i mam o czym. Nie robię też postów na zapas, zatem to musicie mi wybaczyć...:)



Na koniec najważniejsze, czyli...
Dziękuję za każde odwiedziny, każdy komentarz i obserwację bloga. 
Jest to niezwykle motywujące i sprawia, że aż chce się poświęcać czas na kolejne posty. 
Bez Was ten blog nie istniałby, a już na pewno nie rozwijałby się tak, jak do tej pory.  
Nie będę się rozpisywała, na pewno więcej o co mi chodzi.:)
W ramach podziękowania przygotowałam dla Was rozdanie
o którym informacje pojawią się jeszcze dzisiaj. 
Jesteście chętne?:)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Bardzo spodobał mi się Twój blog dlatego obserwuję ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Statystyki bardzo ładne i imponujące, faktycznie jak dużo osób jest spoza naszego kraju! Tylko pozazdrościć!
    Bloguj, bloguj! Oby było jeszcze lepiej niż do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów i przyjemności z blogowania !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie podsumowania, zwłaszcza hasełka z googla: "ciasteczkowy potwór rodzina", "jak zrobic domowym sposobem kamien", i najlepsze "spacer w krzakach" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :)
    Kamień domowym sposobem pobił wszystko jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję statystyk i życzę Ci, abyś blogowała jak najdłużej!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Życzę wielu współprac i natchnienia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie przestanie mnie dziwić co ludzie szukają w goglach i śmieszyć, że trafiają do nas przez jakieś głupie hasła :D. Gratuluję sukcesów i życzę by było tylko lepiej :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".