czwartek, 14 marca 2013

kokardki








Dzisiaj zdobienie, które powstawało w całości podczas malowania paznokci , 
bez żadnego planu co to ma być. 
Narysowałam kokardkę, gdzieś tam kropkę, trójkąt... 
Tak oto, na koniec, powstał wbrew pozorom "uporządkowany" mani.:)




Co istotne najbardziej? Kolor bazy.
W rzeczywistości jest to łososiowy róż, na zdjęciach wyszedł mandarynkowy. W rzeczywistości kolory lepiej ze sobą wyglądają róż+fiolet, czyli moje ulubione połączenie. Wy niestety musicie sobie wyobrazić jak wyglądają w rzeczywistości.

Najpierw nałożyłam dwie warstwy lakieru. Potem linerem narysowałam zarysy kokardek (początkowo miało być całkiem coś innego:)). Następnie pomalowałam je na fioletowo, dodając na środek fioletowego piega. Całość pokryta topem.





______________________________________________________
Jakiś czas temu zepsuł mi się wyświetlacz w aparacie. Nie mam podglądu na zdjęcie jakie robię. Fotografuję zdjęcia taką opcją jaka jest ustawiona, w takim świetle do jakiego pasuje. Niestety będzie tak do momentu kiedy nie będę mieć nowego aparatu-obecnego nie opłaca się naprawiać, a telefon nie ma najlepszej jakości. 
Tak więc wybaczcie przekłamane kolory, niedociągnięcia itd., bo obecnie fotografowanie zdobień to poziom hard, dla zaawansowanych. ;)

23 komentarze:

  1. Super kokardki;) A co do zdjęć to może spróbujesz robić je w świetle naturalnym przy oknie? W sztucznym świetle kolory lakierów zawsze będą przekłamane.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko !! rewelacja :D i że ja dopiero teraz do Ciebie trafiłam :D
    obserwuję i pozdrawiam - Marlenails :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing nails!!! We love bows!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) takie słodkiee :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie- tak wdzięcznie i uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokardki zawsze fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ci wyszły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta kokardka na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wygląda wcale nie łososiowy róż ;p ale jako pomarańcz prezentuje się rewelacyjnie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie uroczy mani:) i przepiękny bazowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny manicure, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Podoba mi się ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".