wtorek, 2 kwietnia 2013

cieniowanie+pękacz




Inspirację do dzisiejszego zdobienia znalazłam podczas przeglądania statystyk bloga. 
W "wyszukiwanych słowach kluczowych" znalazłam "pękacz na ombre".
Jako, ze na paznokciach miałam jeden kolor, bez żadnych dodatków, 
postanowiłam zrobić cieniowanie i dołożyć do tego pękajacy lakier. 
Co powstało?



Do paznokci nie przyłożyłam się jakoś szczególnie.
Do noszonego przez dwa dni pastelowego różu Lovely dałam ciemniejszy Jumpy gąbeczką, na to fioletowy pękacz Salamandra od Vipery. Na całość utwardzacz Ingrid.
Efekt w rzeczywistości jest lepszy niż na zdjęciach. Kolory bazowe  ładniej przenikają i są intensywniejsze. No, ale cóż... Wam muszą wystarczyć zdjęcia... :)
Myślę, że za niedługo wypróbuję tego typu zdobienia z różnymi kolorami np. zielono-żółte cieniowanie i czarny pękacz, albo coś w tym stylu..:)





27 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Pękacza chyba jeszcze gdzieś mam to może wypróbuje takie zdobienie też. Znowu mi się zaczęły chyba pękacze podobać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci że nie lubie takich paznokci, ale te mi sie odobają:)

    Obserwuję :)
    Rewanż ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paznokcie ombre, chociaż nie lubię myć paluchów po nim :)
    Te wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam te czasy kiedy pękające lakiery były czymś nowym i nie z tej ziemi haha:)bardzo ładne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię pękacze, zawsze dodadzą czegoś innego paznokciom. Nie są wtedy takie banalne, pękacze je odświeżają :D Podoba mi się zestawienie kolorów - jest cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za pękaczami, ale takie połączenie strasznie mi się podoba ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny efekt, chociaż pękaczy nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne połączenie, ale z pękaczy korzystam wyjątkowo rzadko

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, bardzo oryginalnie. *_* Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog !! ;) zapraszam do mnie , u mnie nowy post : http://szybkaarytmiaserca.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładnie Ci ro wyszło :)
    zapraszam do mnie i może obserwujemy? jak tak to zacznij ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie, chociaz ja sie troche pekaczy boje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny efekt :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chciała bym tak umieć!!! pozdr i zapraszam do siebie na nowy post i na stałe

    OdpowiedzUsuń
  15. niby proste a takie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurde, lakier wyglada SWIETNIE:D
    Zapraszam do mnie (obserwujemy)?
    www.flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w swojej kolekcji nie mam ani jednego pękającego lakieru. preferuję jednolity kolor na paznokciach, ale ten wygląda całkiem nieźle. Ciekawe ile trzymałby się u mnie.

    Pozdrawiam i zapraszam na http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo chyba ożywię swoje mani podobnie :D świetny pomysł - lece kupić jakiś fajny pękacz i będę kombinować :P

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyszło
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow, super to wygląda !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".