czwartek, 21 marca 2013

piórkowy mani



Tego sposobu jeszcze nie próbowałam nigdy, więc tym razem kolejny debiut. 
Tym razem przepiórcze piórka (oczywiście sztuczne!) na paznokciach. :)



Na początek-skróciłam paznokcie, jakoś długie nie przemawiają do mnie ostatnio. :)
Jako baza użyłam lakieru Wibo z serii Lovely, Color Mania.
Jest to delikatny róż, więc aby uzyskać dobre krycie nałożyłam go trzy warstwy.
Po dokładnym wyschnięciu, każdy pazurek z osobna, malowałam grubszą warstwą topu, na niego przykładałam kobaltowo-czarne piórko, czekałam chwile aby dobrze "wtopiło się" w top, po czym nożyczkami odcinałam resztę piórka.
Gdy na każdy pazurek był ozdobiony nałożyłam koleją warstwę topu. Jako, ze piórka wymagają sporego utrwalenie nałożyłam warstwę utwardzacza.
Po dokładnym wyschnięciu (czyli ok. 3 godziny później) spiłowałam końce piórek, ponieważ ostre końce zahaczało o obrania, sama raz się podrapałam nimi. Dodatkowo przedłużyłam tak trwałość zdobienia.
Po spiłowaniu nałożyłam jeszcze jedną warstwę utwardzacza.  
Paznokcie z takim zdobieniem są teraz twarde i nie ma możliwości załamania.:) 





Nie wyszło idealnie i tak jak chciałam, miałam problemy z odcięciem piórek tak, 
aby nie ruszyło się już na paznokciu, 
ale brałam pod uwagę, że piórka bardziej nadają się za zatapianie w żelu niż w topie. 
Nie jest jednak najgorzej jak na pierwszy raz.:)

Jak podoba Wam się takie zdobienie?
Próbowałyście takiej metody?

21 komentarzy:

  1. Ślicznie to wygląda. Rewelacyjne piórko do tego użyłaś te kropeczki ach

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda! ja nie próbowałam jeszcze ale widzę, że muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) a wyglądaja cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda :D Mam gdzieś takie piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne ! jeszcze nie próbowałam ale teraz mnie zachęciłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne piórka i jeszcze nie próbowałam tej metody :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale to wygląda :D ja kiedyś robiłam coś podobnego, ale baaardzo wkurzało mnie docinanie piór :P

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie to wygląda :) odpowiedziałam na tag: http://callais-nails.blogspot.com/2013/03/tag-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladaja po prostu bosko! Śliczne paznokcie :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ciągle czekam na swoje piórka od The Cieniu :)
    wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt! ;)
    ja też myślałam nad tą metodą, może wypróuję

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie o wygląda, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło świetnie:D muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam, ale wyszło Ci świenie:) Gdzie kupiłaś piórka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno spróbuję tego pomysłu z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love to try these..♥

    Thanks for following via GFC!
    Followed back now.

    follower #173
    cassiecadiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na pierwszy raz wyszło na prawdę genialnie :) Świetnie prezentują się takie pióra na paznokciach - dają niesamowicie ciekawy efekt i nie da się przejść obok nich obojętnie :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".