środa, 20 marca 2013

Tag-Libster Blog Award


 Zostałam otagowana przez Mroofe,  RaspberryPaule, młodszą-siostre oraz Marte.
Dziękuję dziewczyny!:)


O co chodzi?
Otagowana osoba odpowiada na 11 pytań osoby, przez którą została nominowana.
Następnie wymyśla własne 11 pytań i taguje kolejne osoby : )
Jednak należy pamiętać o tym, że nominowany blog nie może mieć więcej niż 200 obserwatorów.



Pytanie od Mroofy:
1. Dlaczego założyłaś blog?
Przeglądałam różne blogi i stwierdziłam, że to coś dla mnie, sama chcę zacząć.
2. Jak długo posiadasz bloga?
Ten blog ma niecały rok, jednak systematycznie bloguję od dwóch lat (chyba nawet na początku marca minęło 2 lata:))
3. Czy twoi znajomi wiedza o tym, że prowadzisz bloga?
Kilka osób wie.
4. Twój kosmetyczny MUST HAVE?
Krem matujący, eyeliner.
5. Czy posiadasz jakieś zwierzęta?
Czarnego kota, dachowca.
6. Ulubiona piosenka, zespół, wykonawca?
Lubie wiele piosenek, zespołów, jednak nie mam konkretnych ulubionych.  Nickelback, Nirvany, Shinedown, Droownig Pool, Pear Jam, Red Hot Chili Peppers, Rolling Stones, Led Zeppelin, My Chemical Romance, Coldplay, King of Leon, The Beatles i wiele, wiele innych.:)
7. Ulubiona książka, autor?
Czytam praktycznie tylko to co "muszę", rzadko sięgam po inne książki. Mimo mojego wielkiego zdziwienia to właśnie 3 części sagi "Zmierzch" przeczytałam wakacje z zainteresowaniem i szybkim tempem jak na tyle stron i moje możliwości.:)
Jak już najdzie mnie ochota na czytanie to lubię czytać pamiętniki np. "Pamietnik Narkomanki" Barbary Rosiek.
8. Ulubiony film, serial?
"Chirurdzy"
9. Ulubiona firma kosmetyczna?
Nie mam. Używam różnych kosmetyków, różnych firm. Każdej z nich mogłabym znaleźć perełkę i bubla.
10. Adidasy czy szpilki?
Na co dzień adidasy, ale jeśli sytuacja wymaga to chętnie zakładam szpilki.
11. Jaki styl ubioru preferujesz? (sportowy, elegancki itp.)
Zależy całkiem od humoru.:) Zawsze musi jednak być wygodnie, a ja muszę czuć się dobrze w ciuchach.


Pytania od Raspberry:
 1. Twoje motto życiowe.
 Cytat z "Pamiętnika Narkomanki":
Tak żyć by przeżyć naprawdę każdy dzień, każdą chwilę, przeżyć to wszystko w sobie, a nie obok siebie.  
2. Ile masz lat?
17 3. Jak i od czego zaczęła się Twoja paznokciowa przygoda?
Już jako mała dziewczynka lubiłam podkradac mamie lakiery i malować paznokcie. Im byłam starsza tym częściej kupowałam własne lakiery, malowałam paznokcie, wymyślałam zdobienia.   4. Jaki kolor najczęściej gości na Twoich paznokciach?
Chyba nie ma koloru jakiego nie miałabym już na paznokciach...:) 
Najczęściej stawiam na pewniaki-róże, czerwienie. 5. Lubisz czytać książki? Jeżeli tak, to co najchętniej wybierasz?
Nie przepadam za książkami, ale jeśli już to lubię czytać pamiętniki. 6. Jakiej muzyki słuchasz?
Od ponad roku nałogowo rock-a. Wcześniej często słuchałam też rapu i dancehall-u.  7. Jak często robisz manicure/domowe SPA swoim paznokciom?
Paznokcie maluję najczęściej 2-3 razy w tygodniu. "Spa" zaniedbałam i ostatnio robiłam pewnie z 3 miesiące temu.... Dawniej co tydzień obowiązkowo. 8. Ulubione perfumy?
Nie mam ulubionej, ale najczęściej sięgam po Adidas.  9. Masz proste czy kręcone włosy?
Pół na pół-jak zadbam o nie to naturalnie się kręcą, jak pomogę im nieco to są prawie proste, prawie...:) 10. Czym zajmujesz się na co dzień?
Uczę się w liceum na profilu biologiczno-chemicznym. 11. Czym lubisz wykonywać zdobienia na paznokciach?
Wszystkim! Lakiery, sondy, profesjonalny sprzęt, po zwykłe wykałaczki, cienie do oczu, szpilki, igły, nitki, tatuaże itd. :)
 

Pytania od Pauli:
1. Danie, które lubisz najbardziej? 
Hm.... kanapka z ciemnym pieczywem, sałatą, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką, papryką, natką pietruszki.
Dużo mi nie trzeba do szczęście w tej dziedzinie. :)
2. Ulubiona pora roku?
Lato!
3. Jaki styl ubioru preferujesz i stosujesz u siebie? (sportowy, elegancki etc.)
 Zależy całkiem od humoru.:) Zawsze musi jednak być wygodnie, a ja muszę czuć się dobrze w ciuchach.
4. Dzień czy noc?
Zależy jaka sytuacja.:) 
Zazwyczaj jednak wolę długie, słoneczne, letnie dni. 
5. Jak często odwiedzasz fryzjera/kosmetyczkę?
Do kosmetyczki nie chodzę. 
A za fryzjera często robi moja mama-zapuszczam włosy, a dla fryzjerek 2 cm końcówek... Same dokończcie. 
Od czasu do czasu chodzę jedynie żeby wyrównać włosy. Ostatnio byłam w sierpniu ubiegłego roku.:)
6. Odpoczywasz aktywnie czy wolisz leniuchować?
W zimie wolę spędzić czas pod kocem z kubkiem zielonej herbaty, w lecie rower, rolki, spacer.
7. Rzecz, którą musisz mieć w torebce??
Telefon.
8. Twoje hobby?
Malowanie paznokci, blogowanie...:)
9. Co daje Ci pisanie bloga?
Hm... Mogę dzielić się swoimi  zdobieniami, a każdy miły komentarz sprawia mi radość, mogę spędzić ciekawie czas-zawsze to lepiej niż granie w jakąś grę, poznanie wielu bloggerem, czerpanie inspiracji i dużo, dużo więcej.
10. Pierwsza rzecz, jaką robisz po włączeniu komputera?
Włączam muzykę. 
11. Film/książka, do której chętnie wracasz (ulubione)?  
Nie mam... :)



Pytania od młodszej-siostry:
1. Język angielski czy niemiecki?
Angielski.
2. Czy masz cel życiowy?
Tak.
3. Czego jesteś maniaczką? :D (lakiero, włoso, sukienko, apaszko itd. )
Zdecydowanie bransoletkomaniaczką i lakieromaniaczką.:)
4. Co sprawia Ci największą radość na co dzień? 
Ładna pogoda-Słońce, duużo Słońca!:)
5. "Schabowe" z piersi z kurczaka czy schabowe ze schabu?
Kotlety sojowe-jestem wegetarianką.:)
6. Czy masz do tej pory jakieś pamiątki z dzieciństwa? Jeśli tak, to jakie? :)
Tak-dwa pluszaki no i dużo zdjęć.:)
7. Czym jest dla Ciebie miłość?
Trudne pytanie. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. 
Akceptowanie drugiej osoby bez względu na jej charakter, wygląd, przekonania. Całkowite zaufanie, szczerość. Spędzanie wspólnie czasu, dając drugiej osobie jednocześnie swobodę i możliwość bycia sobą. 
Po prostu druga połówka powinna być też najlepszym przyjacielem.
8. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
Podobnie jak wyżej-zaufanie, szczerość, akceptacja, szacunek.
9. Zwracasz uwagi na skład kosmetyków?
Tak. Co prawda nie jestem znawczynią, ale staram się unikać silikonów, parabenów, parafiny w kosmetykach do twarzy itd. :)
10. Jak dbasz o swoje skórki i paznokcie?
Tak, raz bardziej, raz mnie. Zależy od ochoty.
11. Czy łatwo się denerwujesz?
Nie. Raczej trudno mnie zdenerwować, staram się mieć dystans do świata. 
Jeśli jednak ktoś już przesadzi potrafię być długo zła. 


Pytania od Marty: 
1. Czy jest coś, co bardzo chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie lub charakterze? Co i dlaczego?
Lenistwo, bo przez to odpuszczam wiele rzeczy, nie zawsze realizuję to co sobie postanowiłam.
2. Masz swoje zasady lub złote myśli, którymi kierujesz się w życiu?
Czasem przywołuję jakieś złote myśli, ale nie są one czymś, co towarzyszy mi w każdym momencie życia.
3. Co w blogowaniu sprawia Ci radość?
Najbardziej czytanie komentarzy-daje mi to satysfakcje, ze ktoś czyta, ogląda to co robię, 
że nie pisze sama dla siebie.
4. Czy jest coś, czego bardzo żałujesz? Co?
Nie. Staram się wyciągać wnioski z każdej sytuacji, chociażby tych najgorszych.
5. Boisz się wyrażać swoje zdanie, jeżeli jest inne niż pozostałych?
Raczej nie. Mam swoje przekonania i jeśli jestem pewna, mam konkretne argumenty, wiem czego chce to nie boję się tego. Są jednak sytuacje, kiedy lepiej milczeć.
6. Co w sobie lubisz najbardziej?
Południową urodę.:)
7. Wolisz książki czy filmy? Jakie?
Książek czytam mało, filmów też nie oglądam wiele. Ale ostatnio jestem fanką thrillerów medycznych.
8. Lubisz się wyróżniać (stylem, sposobem bycia itp.)?
Zależy kiedy. Czasem chce zwrócić na siebie uwagę, 
a czasem gdy mam zły humor mam ochotę schować się w kąt. 
9. Jak często towarzyszy Ci uczucie zazdrości i czym jest spowodowane?
Rzadko. Staram się doceniać to co mam i patrzeć na tych, którzy mają mniej ode mnie, a nie więcej.
10. Widzisz swoją przyszłość "kolorowo" czy raczej się jej obawiasz?
Myślę, że jeśli będę chciała osiągnąć to o czym marzę to kolorowo nie będzie, ale będę szczęśliwa i spełniona mimo, że pewnie wiele razy będę chciała odpuścić.
11. Masz jakieś postanowienia odnoście przyszłości?
Mam, ale są one tylko w mojej głowie.:)


Moje pytania:
1. Jaki kolor najczęściej nosisz na paznokciach?
2. Paznokcie długie czy krótkie?
3. Jaki kształt najczęściej mają Twoje paznokcie?
4. Najlepszy lakier jaki do tej pory miałaś/masz?
5. Największy lakierowy bubel?
6. Zawsze stosujesz bazę pod lakier (np. odżywkę, lakier bezbarwny)? 
7. Malujesz paznokcie tylko sobie, czy zdarza Ci się robić manicure innym (siostrze, znajomej itp.)?
8. Jak często odwiedzasz swojego bloga?
9. Co bardziej cieszy Cię-duża ilość komentarzy czy odwiedzin bloga?
10. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
11. Jak często odwiedzasz blogi innych?

Taguję:

5 komentarzy:

  1. Dzięki, że poświęciłaś czas i odpowiedziałaś na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze Twoje pytania bardziej lakierowe ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Odpowiedzi dodam do posta dotyczącego tagu niedługo!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za czas i ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".