piątek, 22 lutego 2013

SuperNails!


Dzisiaj zdobienie zainspirowane przedmiotem znalezionym przez przypadek w pokoju brata-
logo SuperMan'a na paznokciach.:)





Na początek paznokcie pokryłam dwoma warstwami kobaltowym Wibo. Po wyschnięciu czarnym linerem narysowałam kontur pięciokąta.Następnie pomalowałam go żółtym lakierem Art de Lautrec. Kolejno czerwonym lakierem do zdobień Ados obrysowałam figurę i zmalowałam literkę "S". Całość pokryłam topem.






 _____________________________________________________________________
  + mały bonus:)
Mój 10-letni brat za "wypożyczenie" przedmiotu, który był inspiracją, stwierdził, że chce za to spróbować pomalować mi paznokcie. Niestety po 15 minutach stracił już cierpliwość i z wielkim bólem kończył rysowanie wzorków. A oto co powstało na mojej prawej dłoni:)


19 komentarzy:

  1. aaale super manicure! uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ale świetna inspiracja!!! super :) motyw wymagający, ale świetnie sobie poradziłaś :) (Brat w sumie też ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  3. superman nails :) love it
    kisses
    http://maggienails90.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracja i super mani ;) lubie takie motywy, chyba sama musze sie za jakis wziac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wzór! :)
    w Twoim bracie widać potencjał :D prawie wyszło mu tak jak Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam supermana, w liceum miałam ulubioną koszulkę z tym motywen i nosiłabym ją do dzisiaj, ale się sprała ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny motyw:D nigdy bym na to nie wpadła:P haha a brat widzę ma zdolności,wyszło mu prawie tak dobrze jak Tobie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindas unhas! Super criativas!!:)
    bjoo

    Tiemi
    rosebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybacz, ale wersja Twojego braciszka jest o niebo lepsza ! Ten mały artysta, podbił moje serducho *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. haha mega są :P
    po prostu swietne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow ale superman, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest mega! A młodemu talentu nie można odnowić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko.. niesamowite że sama to zrobiłaś :0 podziwiam !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś prawdziwą artystką niesamowite są te Twoje dzieła obserwuję i może zaobserwujesz mnie ? cieplutko pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".