czwartek, 21 lutego 2013

projekt "Kontynenty"-Ameryka Północna


Kolejna, trzecia już część projektu "Kontynenty". 
Tym razem zapraszam do Ameryki Północnej...

Ameryka Południowa i Ameryka Północna to, ja dla mnie, dwa całkiem inne światy. Zabiegane miasto, drapacze chmur, fast-food, wielkie aglomeracje, football amerykański-właśnie z USA kojarzy mi się Ameryka Północna, przysłaniając przy tym Kanadę i wszystkie walory przyrodnicze całego kontynetu. Dlatego też poszłam za pierwszym skojarzeniem, czyli wielkie miasta-Nowy Jork, Waszyngton, Chicago...
Na paznokciach miała powstać miejska zabudowa, a co wyszło oceńcie sami.:)



Najpierw pomalowałam paznokcie na zmianę, dwoma warstwami: biały, czarny, biały, czarny... Po wyschnięciu szpilką na białych pazurkach rysowałam czarne wieżowce i budynki, a na czarnych białe. Suchą całość pokryłam topem.



11 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".