sobota, 23 lutego 2013

projekt "Kontynenty"-Antarktyda


 Zdobienie odzwierciedlające obecną porę roku, 
jednak tym razem inspiracją nie byłą zimna, 
ale kolejny temat projektu "Kontynenty"-Antarktyda...

Antarktyda kojarzy mi się przede wszystkim z lodem, mrozem, bielą i "odludziem". Czyli ujmując to w konkret: miejsce w którym za żadne skarby nie chciałabym zamieszkać nawet na miesiąc.:)
Ja postawiłam jednak na mniej brutalny klimat na paznokciach-pingwin+gwiazdki i błyskotki.:)




Na początek poszedł niebieski lakier jako tło. Następnie białym zrobiłam zaspy, a na palcu serdecznym czarny zarys pingwinka. "Śnieg" oprószyłam bezbarwnymi, opalizującymi niteczkami. Kolejno zabrałam się za pingwinka. Gdy wszystko wyschło nałożyłam warstwę topu, na który przykleiłam gwiazdki i niebieskie piegi.  Całość  utrwaliłam kolejną warstwą topu.




Mam ostatnie dwa dni ferii i w miarę długie paznokcie, więc chce to wykorzystać i zrobić jeszcze ze dwa zdobienia do projektu. Niestety nie lubię "chomikować" postów "na potem" dlatego też, pewnie skończę projekt jako jedna z pierwszych.:)


17 komentarzy:

  1. ślicznie Ci wyszedł ten mani ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Very original,so cute...!
    XOXO

    http://annirm.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, pingwinek jest uroczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow to jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing manicure, penguin is so sweet!
    thanks to visit me, can we follow each other?

    Pretty To Be Happy

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! też myślałam, by namalować coś z pingwinami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) nie spotkałam się z takim manicure'm.
    widzę u ciebie same ciekawe rzeczy, także będę zaglądać :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne paznokietki:) pingwinek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wciąż szukam inspiracji na ten tydzień. Twój pingwinek strasznie mi się podoba :) Ale tam to i ja nie chciałabym mieszkać, ciepłolub ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ozdobione paznokcie! Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby tak pięknie zima wyglądała w realu, to bym nawet ją polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki Pingwinek :) też ostatnio dodałam na blogu Pingwina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".