wtorek, 22 stycznia 2013

nieobecność

Z powodów zdrowotnych przez najbliższe 3 tygodnie będę nieobecna. 
Nie wiem jaki będę miała dostęp do internetu, na pewno będę przeglądać blogi na telefonie, 
ale nie wiem czy będę mogła dawać wyraźne znaki życia w postaci komentarzy.:)
 Na szczęście udało mi się wczoraj i dzisiaj przygotować 4 posty,
które automatycznie pojawią się podczas mojej nieobecności. 
 Tak żebyście o mnie nie zapomniały całkiem.:)
Będą to dwa posty z inspiracjami oraz dwa, nowość, porady. 
Niestety zdobień nigdy nie robiłam "na zapas", więc one nie pojawią się przez ten czas. 
Dodaje mały wgląd na to co i kiedy zobaczycie.:)

Mam nadziję, ze nie wrócę zmęczona, a pełna zapału i motywacji 
i już 14 lub 15 lutego pojawi się jakieś zdobienie. 
Tym bardziej, że 11 lutego zaczynam ferie, więc postaram się nadrobić wszystkie zaległości.
Nie zapomnijcie o mnie i o moim blogu!:)
Do zobaczenia w połowie lutego!

7 komentarzy:

  1. Czekamy na powrót! :)

    PS: Jak można zrobić, by posty same się pojawiały? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia, ja też ostatnio troszkę zaniedbałam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zobaczenia:) Szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty nice pоst. I just stumblеd uрon уоur blog and wisheԁ to
    say that I've really enjoyed browsing your blog posts. In any case I'll be subscrіbing to youг fеed
    and I hope you ωrіte again very soon!


    my site same day loans

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".