środa, 9 stycznia 2013

magnetyczne gwiadki


Dzisiaj coś, co jeszcze nie pojawiało się na blogu-lakier magnetyczny
Motyw gwiazdki, 
który niekoniecznie jest wyraźny:),
na grafitowo-czarnym, metalicznym lakierze.




Lakier magnetyczny to lakier firmy GoldenRose, z serii Magnetic.
Jedną warstwę jego nałożyłam wczoraj. Dzisiaj pomalowałam drugi raz, po czym od razu przykładałam magnes-z początku było trudno go "wyczuć", często lądował w świeżym lakierze. Po kilku próbach jednak wiedziałam już "co i jak". Wzór wychodził całkiem ładnie i wyraźnie. Trzymałam chyba jednak magnes nad paznokciem zbyt krótko, bo po jakimś czasie gwiazdka rozmywała się i został taki efekt jak na zdjęciach.
Efekt: za tą cenę (ok. 15-18 zł)  jak dla mnie średni. Pewnie motyw pasków byłby lepszy, ale jakoś nie kusi mnie specjalnie. Ten lakier wygrałam na rozdaniu u Justi, więc nic nie straciłam, ale na pewno wykorzystam go w jakiś sposób-chociażby jako zwykła emalie do malowania paznokcie, bez konieczności robienia magnetycznego motywu.




Próbowałyście lakierów magnetycznych?
Jak sprawdziły się u Was?


13 komentarzy:

  1. Magnetyczne pzaury są fenomenalne ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    Zapraszam http://wiziaiklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też jakoś nie kuszą magnetyczne lakiery. Przypuszczam, że gdybym jakiś kupiła, to użyłabym go raz, potem wylądowałby w kącie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam kiedyś jeden magnetyk- i na tym się skończyło... nie powalał mnie!
    pamiętam, że u mnie były paseczki, ale gwiazdka/słoneczko bardziej mi się podoba :)
    powiem szczerze- za tę cenę oczekiwałabym trochę więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam ani jednego magnetycznego lakieru i jakoś mnie do nich nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne efekt :) Nigdy nie bawiłam się jeszcze ty magnesem

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam magnetycznego lakieru, ale efekt bardzo mi się podoba!:)
    zapraszam do mnie na konkurs ♥
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Napewno efekt niecodzienny ale osobiście mnie nie kuszą lakiery tego typu...

    OdpowiedzUsuń
  9. It looks absolutely awesome

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  10. mi zadko wychodza paski a co dopiero gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie mam żadnego magentycznego :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".