piątek, 14 grudnia 2012

Neonowe futrzaki, czyli.. velvet nails.


Tym razem nowość, tzw. velvet nails, w żółtym, neonowym kolorze."Futerkowy" efekt otrzymałam dzięki aksamitowi do zdobienia paznokci. Co prawda jeszcze nie opracowałam dokładnie metody jego nakładania, żeby efekt był taki jak chcę, ale wszystko przede mną, bo ma jeszcze w zapasie 3 słoiczki aksamitu w rożnych kolorach.:)



Najpierw pomalowałam paznokcie odżywką. Następnie żółtym lakierem, na który nakładałam aksamit (ale lepiej jest po prostu "zamoczyć" paznokcie w słoiczku). No i na tym etapie w sumie powinnam skończyć... Mi jednak zechciało się topu. Aksamit stracił swoją fakturę i kolor, wiec nałożyłam druga, cienką jego warstwę aby otrzymać taki efekt jak na początku. Tak, więc mam na paznokciach: odżywkę, żółty lakier, aksamit, top, aksamit.:)

 Nie wiem jak będzie z trwałością, szczególnie podczas kąpieli, zmywania naczyń... No, ale jak już się dowiem to na pewno napisze dokładniej co i jak z aksamitem.:)
Co do dostępności-mój aksamit pochodzi ze sklepu internetowego dobrarada. Nie spotkałam się z nim, niestety, w żadnej drogerii czy stacjonarnym kosmetycznym.



Podoba Wam się velvet nails? Próbowałyście już tej metody?


15 komentarzy:

  1. Oryginalne, sama jeszcze nie próbowałam tego trendu ale pewnie spróbuje bo futrzane paznokcie mi się podobają, może nie na dłużej ale dla samego faktu posiadania ich przez chwilę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeszcze nie widziałam futrzanych paznokci :)
    fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w tyle z nowościami :P włochate widzę po raz drugi i powiem, że ciekawie to wygląda :D, ale właśnie jestem ciekawa jak z trwałością

    OdpowiedzUsuń
  4. soooooo cool haha want that nails please :)

    masquetendenciasyestilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. takie zołte kurczaczki to na wielkanoc chyba :) ślicznie :)
    zartowałem , ale szajs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smieszne paznokcie! Czegoz to nie wymysla
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sa świetne <3 obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dooooooobre są! :D Mega pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jeszcze futrzakowych paznokci:)jestem ciekawa jakie są w dotyku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten aksamit jeszcze nigdzie go nie widziałam, daję świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skojarzyły mi się ze świętami wielkanocnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny pomysł na paznokcie! Nigdy czegoś takiego nie widziałam, ale muszę przyznać, że wyglądają uroczo! :) Jestem ciekawa jak z trwałością i czy taki manicure nie będzie gubił wszędzie tych włosków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".