niedziela, 18 listopada 2012

nude&burgund


 Kolejne cieniowane paznokcie. Tym razem, przyznaję się bez bicia, nie starałam się za bardzo przy wykonywaniu. Chciałam uzyskać łatwo i szybko paznokcie inne niż jednokolorowe, które nosiłam przez cały tydzień. I tak oto ożywiłam delikatne nude kontrastującym burgundem.:)




Jako baza posłużył mi lakier Bell do french manicure. Cieniowanie wykonałam lakierem firmy Vipera, takim jak widać obok. Co do niego-trudno określić jego kolor, szczególnie gdy malujemy nim paznokcie w całości. Jedna warstwa-prześwitująca coś w rodzaju burgundu, dwie warstwy: brązowy-bordowe "coś", trzy warstwy i więcej-ciemny brąz. Ja oczywiście cieniowanie wykonywałam gąbeczką, więc kolor wyszedł taki jak widać na zdjęciach.

31 komentarzy:

  1. są śliczne , też chce takie ;)a mam miętowe


    zapraszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous!!! Love these nails!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo,że na szybko wyszło Ci bardzo ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, szczerze mówiąc to mi się kojarzą tak trochę Halloweenowo-krwiście ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow ale cudownie Ci wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, ale muszę się do nich przekonać!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio korzystałam z tej metody, ale wyszło mi o wiele gorzej niż u Ciebie :P Jeszcze troszkę poćwiczę i może też będzie dobrze:D U Ciebie super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "nie starałam" nie starałam a tak ładnie wyszły! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of
    your website is great, let alone the content!
    Also visit my weblog fitness

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne masz paznokcie! Co z nimi robisz, że tak szybko rosną, sa takie mocne, równe i... idealne?:)

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Those are such cool nails, wish I knew how to do it :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ombre burgundzik! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, nice nails. Wpuld you like to follow each other via bloglovin? Nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny efekt, też się właśnie zbieram do spróbowania ombre na moich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. great this manicure, i really love itt

    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. What a great manicure!!! so pretty:)

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny Blog :D
    + http://darsii-diksa.blogspot.com/ Zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely blof follow me and follow back,if you want on perlitalizardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity efekt, super manicure!
    Zapraszam do siebie i jak masz ochote mozemy sie obserwowac:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wykonany manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".