sobota, 22 grudnia 2012

christmas tree


Już prawie na każdym blogu był jakiś świąteczny motyw, u mnie w sumie też-zimowe inspiracje, które pojawiły się już jakiś czas temu.  Tym razem jednak coś już całkiem, całkiem świątecznego, wykonanego przeze mnie- świąteczne choinki na paznokciach.:)




Oba lakiery jakie wykorzystałam do zdobienia pokazywałam już na blogu. Baza to marchewkowa Vipera, która wygląda na paznokciach jak czerwień, choinka-shimerowa zieleń Golden Rose. Choinki wykonałam z pomocą... taśmy biurowej, którą nakleiłam po dokładnym wyschnięciu Vipery, a następnie pomalowałam paznokcie zielenią po czym zaraz odkleiłam taśmę. Na "mokre" choinki dodałam bombki, czyli małe, czerwone, opalizujące cyrkonie. Całość utrwaliłam topem.



14 komentarzy:

  1. OMG!!! Fabulous nails!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że coraz więcej bloggerek decyduję się na robienie choinek tym sposobem, może sama też spróbuję ;)

    A twoje choineczki są śliczne, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D śliczne choineczki.
    dzisiaj u siebie też zamlowałam taki mały, bożonarodzeniowy 'lasek', ale innym sposobem!
    Twój jest piękny, super dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swiąteczny czas i sposób zachęcający do eksperymentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thats gorgeous! will give it a try myself!
    Thanks for your lovely comment on my blog...interested in following each other dear?
    Best, Zia
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And me too! your newest follower!:D Have a great weekend hun..

      Usuń
  6. Super wyszło, choinki mają śliczny kolor i ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do świątecznego tagu: http://jjjustii.blogspot.com/2012/12/swiatecznie-cd-plus-tag-gotowa-na-swieta.html

      Usuń
  7. świetne pazurki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Just had the chance to check out your blog my dear, I love this nailart, very pretty! Just followed you via GFC too :-) Merry Christmas!

    xoxo Keke (Pakize)

    http://madamekeke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt
    Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziane komentarz z linkiem do twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. extra Ci to wyszło! ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dałabyś numery do jakichś fajnych dupć z okolicy a nie jakieś pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te choinki są cudowne. Ktoś miał super pomysł, że dał nam ten wzorek! :D U mnie jednak wersja była niebiesko-biała jeśli miałabyś ochotę zobaczyć: http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/2012/12/choinka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".