poniedziałek, 24 grudnia 2012

"Gotowa na święta!"-tag

 





 Zasady:
Wstawiam obrazek oznaczający ten TAG.

Piszę kto nas otagował.

Taguję kilka osób.

Powiadamiam osoby otagowane komentarzem na ich blogu.

Odpowiadam na pytania tego TAGU.

 Zostałam otagowana przez Justi-bardzo dziękuję!:)


 1. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film ? 
Klasyka-"Kevin sam w domu" :)
2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor ?
Czerwień.
3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tę okazję ? 
Jak już wstanę z łóżka w południe to staram się wyglądać elegancko, ale też bez przesady.
4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo ?
Wycieczka w jakieś egzotyczne miejsce dla kogoś, kto wziąłby mnie ze sobą.:) 5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek ? 
Wieczór Wigilijny.
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników ? 
Nie.
7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej ? 
Leniuchować-spać, spotykać się ze znajomymi, 
ewentualnie nadrobić coś na co poświęciłam do tej pory mało czasu.
  8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia ? 
Żeby wszystkie święta były wyjątkowe i niezapomniane-w ten pozytywny sposób oczywiście.
9. Ulubiony świąteczny zapach ? 
Hmm.... mandarynki!

  10. Ulubiona świąteczna potrawa ?
Barszcz grzybowy z uszkami robionymi przez moją babcię. :)



Na tag odpowiedziało już wiele osób, więc nie nominuję nikogo konkretnie.
Każdy kto jednak chce odpowiedzieć na pytania, a jeszcze tego nie zrobił-
 niech czuję się otagowany przeze mnie!:)

____________________________________________________________________

Na koniec wszystkim moim czytelnikom i nie tylko
z okazji świąt Bożego Narodzenia
życzę spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń,
wyjątkowych, pełnych miłości świąt,
niezapomnianych chwil,
fantastycznego Sylwestra
a w 2013 rok- trzy razy więcej uśmiechu i szczęścia niż w mijającym-2012.!:)

3 komentarze:

  1. świetny tag!:)
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mandarynki- masz rację!
    jak ja mogłam o nich zapomnieć?

    Wesołych i przepięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".