środa, 26 grudnia 2012

błyszczące nude



Zazwyczaj w święta stawiałam na intensywne kolory-czerwienie, rudości, czasem brązy. 
Tym razem jestem zamarzyło mi się coś delikatnego, ale ciekawego i nie banalnego jednocześnie... 
Powstał więc mieniący się kolorami tęczy mani w kolorze nude.

Najlepiej będzie jak opisze to co jest na moich paznokciach w punktach:)
- 2. warstwy odzywki Eveline "8 w 1"
- lakier Wibo w kolorze nude
- oplizujący, bezbarwny pyłek, którym posypałam mokry Wibo
- top Ingrid "Maxi shine"
- na palcu serdecznym i najmniejszym malutki naklejki-rózyczki
- top Golden Rose, efekt żelowych paznokci
- top Ingrid "Maxi shine".

Drobinki pyłku brokatowego cudownie mienią się, przełamując delikatne nude-próbowałam robić zdjęcia różnymi opcjami, w różnym świetle-niestety na zdjęciach widać tylko że "coś tam" błyszczy... Oczywiście "musiałam" coś zaakcentować, stąd też te różyczki.



12 komentarzy:

  1. wyszło Ci pięknie- bardzo kobieco i delikatnie!
    zawsze nakładasz 2 warstwy odżywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, najczęściej jedną. Ale pod nude dałam 2-mam wrażenie, ze wtedy jasne kolory ładniej się "rozchodzą" i nie powstają nierówności, zacieki itd.:)

      Usuń
  2. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, delikatny manicure!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie
    zeroograniczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I loooooove your Christmas-themed nails, especially the reindeer one. Too cute!
    Happy holidays!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie . Kiedy będzie post dotyczący katastrofy Smoleńskiej i zbrodniczych rządów tuska i jego żydowsko-tvnowskiej bandy złodziei ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Delikatny a jednocześnie przyciągający wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny manicure. taki delikatny.

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie paznokcie lubię! Delikatne, eleganckie a jednak przykuwające uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty! This was an extremely wonderful post. Many thanks for supplying these details.
    Feel free to visit my blog post slots online for real money

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".