sobota, 29 grudnia 2012

Lakierowo-ozdobny stan posiadania.:)



Dzisiaj całkiem inny post niż dotychczas, aczkolwiek jak najbardziej "paznokciowy". 
Postanowiłam pokazać Wam "moje malowanie" trochę "od kuchni", 
czyli moje (prawie)wszystkie zbiory lakierów, ozdób 
i innych, niezbędnych przedmiotów, bez których ciężko byłoby tworzyć niektóre zdobienie. :)


 




 Mój obecny stan "posiadania lakierowego to  
64 kolorowe buteleczki.:)
w tym: 5 odżywek i 6 topów (utwardzacze, nabłyszczacze)
1 lakier magnetyczny i 2 pękacze







 
Posiadam:
13 słoiczków z ozdobami (brokaty, piegi, romby...)
karuzelkę z  11 ozdobami (cyrkonie: okrągłe, kwiaty...)
2 "buteleczki" z bulionem (albo kawiorem-jak kto woli)
9 woreczków ozdób + "piętrowe opakowanie" z 4 kolorami brokatu


  

                 

12 rodzajów naklejek 
w tym 3 naklejki wodne
 ok. 35 wzorów tatuaży na paznokcie
 1 płytka do zdobień (nad tym stanem pracuję;d)
 




 
Lakiery oraz ozdoby w słoiczkach, karuzelce i buliony 
przechowuję w pudełkach, 
które okleiłam panterkową okleiną 
i stały się ozdobą pokoju.:)






Oczywiście same ozdoby i lakiery nie wystarczą.
Niezbędne są pilniki, dłutko, patyczki....
czy też zwyczajne wykałaczki i pinezki.:)
Przydatna jest też biała kredka do paznokci.






Mam nadzieję, ze nie pominęłam dużo rzeczy, chociaż zapewne za jakiś czas na dnie szuflady znajdę jakiś lakier czy słoiczek z brokatem...:)



 




Większość z Was może się pochwalić liczbą lakierów, która przekracza 200, a ozdób nie da się policzyć...:)
Oczywiście chciałabym takie "zasoby", 
ale obecnie wystarcza mi to co mam, a liczba lakierów i ozdób systematycznie wzrasta.:)


17 komentarzy:

  1. have you much, I like all the colors ,kisses from
    perlitalizardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :) bardzo zazdroszczę Ci tych naklejek!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne, tygysie pudełeczka :) ja również zazdroszczę naklejek-wodnych i tych tatuaży

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile lakierów ;) Masz bardzo pokaźną kolekcję :))

    dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu :* www.gabusiek.blogspot.com Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łomatko!!!

    Jak ja teraz zasnę po zobaczeniu takiej armii?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolekcja tuszy!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOOOOOOOOOOOOOOOW ile lakierów :O

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tego dużo!!!!!!!!!!!

    ja mam może 8 lakierów i używam tylko jednego najczęściej xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulalala! Jest kilka cudów, które przyciągnęły moją uwagę :D I ile ozdób pięknych!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo spora kolekcja :) śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Imponująco to wygląda :D Ja jestem właśnie w trakcie uładzania ozdób do paznokci i przypominania sobie co mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam aż 50 lakierów a mam tylko 13 lat. (!) Na naklejki wodne i tatuaże najlepiej czatawać na młodzieżowe gazety typu BRAVO, FUNCLAB. mam 5 zestawów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".