niedziela, 11 listopada 2012

Pół roku na Bloggerze






 Dokładnie dzisiaj mija pół roku odkąd na tym blogu pojawił się pierwszy wpis. 
 Jak już pewnie zorientowaliście się, bloguję o wiele dłużej,
 jednak z okazji półrocznych urodzin bloga postanowiłam zrobić małe podsumowanie.:)




Na początek najistotniejsze rzeczy:
Mój blog do dzisiaj (do godz.11)  został wyświetlony 8689 razy.
Obserwuje go 79 osób.
Opublikowałam (łącznie z tym) 58 postów, z czego najwięcej, bo aż 33 to wpisy ze zdobieniami paznokci.
Zostawiliście 516 komentarzy.
(zapewne ok. 15-20 z nich to moje odpowiedzi na Wasze pytania itd.)
+
13 automatycznie wykryte samy;)

Zaglądacie do mnie nie tylko w Polsce.:)



Najczęściej wyświetlane posty:




Teraz coś, co często pojawia się też na innym blogach, a więc...
Jak trafiacie do mnie przez przeglądarkę google.pl ?
(zrobiłam spory spis:))


Podsumowując to jak do mnie trafiacie:
Nie mam pojęcia "co kasia bieszczad robi w warszawie" ani "dlaczego powstała bora". 
 "jak napisać kolorowe hobby"-może lepiej namalować je kolorowymi kredkami?;d
"lozeczko wykalaczki", "maszyna do bąbelków"-co to?;o
"zdjęcia dziewczyn z sawanna i ich...", "fotki polek w sukience w lesie"
kogoś nie zadowalają zwykłe zdjęcia, w codziennym plenerze.
"chinka z piegami"-hmm... 
zdarzały się komentarze z pytaniami czy jestem Polką, no ale piegów nie mam, Chinką też nie jestem...;)
"lew cieniowany"- sawanna, lew...pełna egzotyka na moim blogu;d
"polowanie w lesie"-nie, nie. Nie byłam i nie zamierzam być.
"ziemia drżała pod jego stopami"- Godzilla atakuje!
"muffiny brzoskwiniowo malinowe"
no niestety gotowanie i pieczenie to nie moja mocna strona...
"opis my hobby piłka nożna"-zadanie domowe z angielkiego?;> 
Niestety nie jestem ani dobra z angielskiego, ani nie jestem fanką piłki nożnej.
"my hoby i s riding a bike"-ktoś zaniedbał podstawy z angielskiego...;d
"brak czasu na wszystko w klasie m..."-mniej komputera!:)
"kropki paski ombre blog"-powoli, powoli... to kropki, paski czy ombre?
"angelika kociołek"-Angelika?O co chodzi?:)
"hooby wszystkie tegoroczne numery", "źródła pompejów", "adrianna ara olczak"- hmmm....
"cucci crips następnym razem będą...." -następnym razem będą moje!
 "brr zimno czas na herbatę"-oj tak :)



A najczęściej trafialiście do mnie wpisując w google.pl....




Czego jest najwięcej na moim blogu:



I inne statystyki:



 

Podziękowania dla Was 
Oczywiście nie obeszłoby się bez podziękowań dla Was.
Postaram się nie rozpisywać.:)
Dziękuję za każdy komentarz, każde dodanie do obserwowanych i każde wejście na mojego bloga.! 
 Wiele z Was może pochwalić się o wiele wyższymi statystykami.
 Ja jednak ciesze się z każdego komentarza, wyświetlenia bloga i obserwatora. 
Jest to dla mnie wielka motywacja do pisania, angażowania się coraz bardziej w blogowe życie.
Mam nadzieję, że blog będzie coraz bardziej rozwijał się, a statystyki będą rosły.!:)

16 komentarzy:

  1. Życzę kolejnego pół roku i dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego tam jest coś o mnie? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesteś sławna Angelika! Świat o Tobie wie;d

      Usuń
  3. Great post! Really cute blog! Would you like to follow eachother? xx
    http://pastel-pink-lace.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Congratulations! Great traffic,
    Such an achievement,
    Yes I am following you now,
    I am your 61st follower,
    Please follow back.

    www.fashionerza.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi darlin! Just found your blog and am your newest follower on GFC #82! It would be great if you could follow back:)! Thanks!

    Rita @ www.CoastWithMe.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zrobić sobie takie podsumowanie :) Gratuluję i życzę jeszcze wielu wielu lat na tym blogu, jak najwięcej inspiracji do tworzenia postów i wiele czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy blogversary!!!
    Come to visit my blog and, if you want, let's follow each other on GFC, Bloglovin and Facebook!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  8. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".