piątek, 9 listopada 2012

wyróznienie: Libster Blog



Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 


Zostałam wyróżniona przez Joannę i Ninsonkę, za co bardzo dziękuję 
i już zabieram się za odpowiednie na zadane pytania.:)




Pytania od Joanny:
1.Ulubiony kolor?
Malinowy.
2.Motto, którym kierujesz się w życiu?
Nie mam takiego, którym kierowałabym się, ale pewnie czas to zmienić...:)
Najbardziej jednak utkwił w mojej głowie cytat z "Pamiętnika Narkomanki" :
 "Żyć tak, by przeżyć naprawdę każdy dzień, każdą chwilę, przeżyć to wszystko w sobie, a nie obok siebie."
3.Zdecydowałabyś się na skok na bungee?
Nie, ale za to marzy mi się skok na spadochronie.:)
4.Morze czy góry?
Zdecydowanie góry, ale morzem też nie pogardzę.
5.Film, który mimo oglądania milion razy, nie znudzi Ci się?
Nie lubie oglądać filmów kilka razy, chyba, że oglądałam go kilka lat temu, ale najwięcej razy oglądałam "Kevin sam w domu" i nigdy nie byłam na nim znudzona.
6.Pies czy kot?
Hmmm.... kot.
7.Największe marzenie?
Zdradzę jak się już spełni.:) 
8.Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?
Szukałam inspiracji na zdobienie paznokci, trafiałam główie na blogi i tak wpadła myśl, ze też chciałabym prowadzić blog. No i za jakiś czas założyłam blog, jednak po 3 m-ca usunęłam go, bo brakło mi zapału, a za jakiś czas założyłam ponownie i od tamtej pory systematycznie bloguję.
9.Ulubiona pora roku?
Późna wiosna, ponieważ jest już ciepło i zbliżają się wakacje i lato;)
10.Czego nie lubisz w zachowaniu ludzi?
Oj sporo... ale jedna cecha-robienia komuś na siłę opinii, gdy jest ona nieprawdziwa.
11.Ulubione perfumy?
 Nie mam...
Obecnie używam Adidas. Nawet nie wiem jak się dokładnie nazywa.;)

Pytania od Ninsonki:
1. Lubisz czytać książki?
Nie, nie jestem fanką książek. 
Sięgam po nie bardzo rzadko, są jednak takie, które przeczytałam z własnej chęci, a nie z przymuszenia:)
2. Masz rodzeństwo?

Tak, mam młodszego brata.
3. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?

Szczerze mówią to nie wybiegam w przyszłość tak daleko. Pewnie będę kolejnym "magistem", który nie pracuje w swojej branży;d
 4. Twoje zalety i wady?
Zaleta-otwartość, tolerancja. Wady-brak silnej woli.
5. Ulubiona komedia?

Hmm... Może to nie komedia, ale wiele śmiałam się na wszelakich filach animowanych typu Madagaskar czy Epoka Lodowcowa. Typowych komedii, i wgl filmów nie oglądam wiele.
6. Wolisz modę czy styl? 

Styl, który jest do pewnego stopnia kształtowany przez modę.
7. Ulubione danie? 

Domowa pizza.
8. Czemu założyłaś/łeś bloga? 

Ponieważ chciałam się dzielić z innymi moimi zdobieniami i mieć je wszystkie w jednym miejscu.
9. Jak wolałabyś/ałbyś mieć na imię ? 

Nie mam szczególnie zastrzeżeń do swojego imienia, 
ale jakbym miała wybierać to jakoś bardziej oryginalnie niż "Edyta".:)
10. Zakochałeś/aś się kiedyś? 

Tak.
11. Film czy książka?

Dobry film.


 Moje pytania:
 1.Jaki kolor najchętniej nosisz na paznokciach?
2.Komedia czy horror?
3.Twoja ulubiona piosenka?
4. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
5.Ile masz par szpilek?:)
6.Trampki czy obcasy?
7. Ferie w domu pod kocem, z herbata i książką czy zimowy obóz sportowy?
8.Twój ulubiony sklep?
9.Jakie języki znasz (oprócz polskiego)?
10. Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc?
11.Na koncert jakiego zespołu/grupy/wykonawcy chciałabyś się wybrać?


Nominuję:
(trudno znaleźć mi z pamięci kogoś, kto nie ma 500 obserwatorów...:) Dlatego nominuję blogi, które mają mniej niż 150 obserwatorów i na których pojawiły się notki w ciągu ostatnich 3 tygodni.)
  1. vanilia120 
  2. hejven
  3.  jbyj-gossip
  4. loeve-loeve
  5. zjemciklapki
  6. callais-nails
  7. natkaa9
  8. mssmithspeaking
  9. fashionmissm
  10. lifebecomesbetter
  11. abricotiervogue


7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo ;*

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chętnie skoczyła i na bungee i na spadochronie. Jak na razie jedyne co udało mi się zrobić z takich 'powietrznych rzeczy' to lot na motolotni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ;p 3 - to mój! ;)
    Dziękuję za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie, dziękuje :) niedługo zrobię odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skok na bungy zaliczyłam, z 60 metrów :) Pamiętam, ze mi się przez 2 tygodnie śniło, że skądś spadam :P
    Z dołu wcale nie wygląda to źle, z góry jednak perspektywa BARDZO się zmienia... ;))) Swoje marzenie o spadochronie na razie przełożyłam na "potem" :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".