sobota, 6 października 2012

"Złota jesień", czyli konkursowo, cz.2.

 Wyniki konkursu możecie zobaczyć tutaj.
Gratulacje dla dziewczyn, które wygrały!:)

Tymczasem zapraszam do obejrzenia drugiego zdobienia przygotowanego przeze mnie na owy konkurs. 



 Najpierw zrobiłam na paznokciach cieniowanie lakierami widocznymi obok na zdjęciu. Po wyschnięciu namalowałam jesienne drzewo z kolorowymi listkami.Całość pokryłam topem.
Tym razem chyba nie ma wątpliwość, że to jesień...:)



 


Które zdobienie bardziej Wam się podoba?
1) Jesień w Bieszczadach
2) Złota jesień



Tutaj możecie zobaczyć moje zdobienie konkursowe i innych dziewczyn.:)


11 komentarzy:

  1. fenomenalne! Taaaaaaakie jesienne! ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę talentu *.* chciałabym umieć takie robić
    bardziej podoba mi się złota jesień : )
    super blog :D
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://alariic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oba są piękne, chociaż bardziej podoba mi się złota jesień :)to cieniowanie ma idealną kolorystykę jesienną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te gałązki z jesiennymi listkami są urocze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zdobienia są cudowne, ale chyba drugie podoba mi się odrobinę bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gałązki są świetne, bardzo oddają jesienny klimat, ja bym je nagrodziła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie bardziej podoba mi się "złota jesień" ! cudoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie i starannie :) złota jesień spodobała mi się bardziej, choć oba zdobienia są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są:)
    Masz śliczne paznokcie i widać, ze mocne skoro wytrzymują tyle malowanek w tak idealnym stanie. Zdradzisz jakieś własne sztuczki na mocne paznokcie? ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".