wtorek, 2 października 2012

brzoskwiniowo-malinowe :)


 Jak widać znów ścięłam paznokcie, ponieważ częściej nosze je obecnie niepomalowane, a takie lepiej wyglądają, i ich ogólny stan jest lepszy, właśnie gdy są krótkie (w moim przypadku przynajmniej:)). Tym razem kolejne cieniowanie, ale bez żadnych ozdób itd.





 Postawiłam na intensywny róż oraz różowo-pomarańczowy odcień jako baza, czyli brzoskwiniowy, oraz (mój ulubiony na pazurkach) malinowy.:)
Granica między kolorami wyszła bardzo delikatnie i nie rzuca się w oczy (o to właśnie mi tym razem chodziło).

Oba lakiery są z serii Extra Long Lastig
od Ados.

 



17 komentarzy:

  1. Sliczne ombre, uwielbiam je!: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, takie delikatne przejście koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. przejście jest bardzo delikatniutkie, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie to wygląda, bo świetne kolorki połączyłaś ;) ja też ostatnimi czasy wolę krótkie pazurki ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj jak ślicznie! Ja robiłam cieniowanie tylko raz, bo potrzeba na to trochę czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post!!

    XoXO

    http://breakfastinthefrontrow.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ombre pięknie Ci to wyszło,zupełnie delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka razy próbowałam cieniować, ale mi to w ogóle nie wychodzi :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Τouche. Sound аrguments. Keeρ up the gοoԁ spiгit.


    My web blog; http://www.zulutradeonline.com
    Also see my website ::

    OdpowiedzUsuń
  11. Greetіngѕ! Vеry helpful adѵicе
    wіthin this post! It's the little changes which will make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

    Feel free to surf to my website; samsung galaxy s3
    Also visit my homepage ::

    OdpowiedzUsuń
  12. I just like the vаluablе info you
    supplу to your articles. I'll bookmark your weblog and test again right here frequently. I'm relatiνely sure Ι'll be told plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

    my site; samsung galaxy note 2
    my website ::

    OdpowiedzUsuń
  13. Why users still make use of to reaԁ news
    papers when in this technological globе the whole thing is аvailablе on web?


    Mу website ... pikavippii.net
    My webpage ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Opera, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
    terrific blog!

    my web page - http://cosette119.pixnet.net
    Also visit my web blog ... ifx

    OdpowiedzUsuń
  15. Its not my first time to pay a visit this web site, i am visiting this web page dailly and take fastidious facts
    from here everyday.

    Have a look at my weblog; pinterest get followers
    My web blog : twitter followers for free

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie to wygląda. tak delikatnie, jak już dziewczyny pisały wcześniej ;) i ten jaśniejszy lakier bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".