poniedziałek, 10 września 2012

tag "7 faktów o mnie"

Zostałam otagowana przez Kamilę, za co bardzo dziękuję:)


Zasady:
- otagować 15 blogów,
- ujawnić 7 faktów o sobie,
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu




A więc przechodząc do konkretów:
 fakt nr. 1: 
Mój pierwszy tag.
 Na początek muszę przyznać, ze pierwszy raz biorę udział w tego typu zabawie tzn. otagowaniach. Na poprzednim blogu zdarzyło mi się może 2-3 razy abym została zaproszona do zabawy, ale jednak nie korzystałam.
fakt nr. 2:
Wegetarianizm.
Jestem laktoowowegetarianką od ok. 10-11 roku życia.
Co ciekawe-nikt w mojej rodzinie jest jest wegetarianinem.:)
fakt nr. 3:
Nigdy nie byłam za granica.:
No chyba, ze liczy się kilkuminutowy pobyt na Słowacji podczas powrotu z Zakopanego...;p
fakt nr. 4:
Nie lubię oglądać seriali.
Oglądam tylko jeden-"Chirurdzy". Wszystkie inne po prostu po kilkunastu odcinkach nudzą mnie.
Nie uznaję "tasiemców".:)
fakt nr. 5:
Pięta Achillesa.
Nie mam głowy do języków obcych, a jeszcze bardziej nie potrafię zmotywować się do nauki słówek.
Uczę się angielskiego ok. 8 lat, ale z Anglikiem nie porozmawiałabym....:)
fakt nr. 6: 
Zmarzluch ze mnie...
Lato to zdecydowanie najlepsza pora roku i to nie ze względu na wakacje. Jestem strasznym zmarzluchem i marzę, żeby chociaż jedną zimę spędzić gdzieś, gdzie temperatura nie spada poniżej 18-20 stopni.
 fakt nr. 7:
Hmmm...
Już przy 4 punkcie odpowiadania na ten tag, brakowało mi pomysłów i rzeczy,
 których mogłabym tutaj napisać.:)


Taguje....:
(i tutaj jest problem,
 nie chcę szukać na siłę i tagować osoby, które odwiedziły mój blog jeden raz,
więc skrócę listę do najbardziej mi znanych blogerek.:)
Justi
Kascysko
Lidzia
Callais-Turkus
Paulina
 kosmetyczny-raj
  Marzena
 

6 komentarzy:

  1. O tak Chirurdzy....Już nie mogę doczekać się początku kolejnego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wręcz przeciwnie, nie przepadam za Chirurgami ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy nie byłam za granicą i od jakiegoś czasu próbuję przejść na wegetarianizm :P mięsa co prawda nie jem, ale zakupiłam swego czasu (jeszcze przed tą decyzją) suplementy, które w składzie mają pochodzenie zwierzęce więc jak je zużyję to będę mogła mówić o wegetarianizmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo dziękuję za otagowanie, lecz brałam udział już w podobnej akcji, gdzie opisałam 7 faktów o mnie. Jeżeli jesteś ciekawa moich odpowiedzi to zapraszam do czytania: http://callais-nails.blogspot.com/2012/08/tag-moje-sekrety.html . PS Ja także nie byłam za granicą, ale strasznie o tym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) W wolnej chwili postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".