poniedziałek, 2 lipca 2012

Karmimy psiaki-pomóż i Ty!

Przepraszam za długą przerwę, ale jakoś nie mogłam zmotywować się do napisania czegokolwiek i nawet do zrobienia zdobienia na pazurkach i sfotografowania go.
Wakacje, więc myślę, że ten blog odżyje tak jak w ubiegłym roku kolorowo-na-paznokciu.:)

Jutro prawdopodobnie pojawi się post o moich ulubionych lakierach- Art de Lautrec, natomiast dzisiaj... zachęcam Was do wzięcia udziału w akcji "Karmimy psiaki". Wystarczy naprawdę niewiele aby pomóc głodnym psiakom!
Wystarczy:  
wejść na stronę karmimypsiaki.pl
wybrać pasa, któremu chcemy pomóc, 
wpisać swoje imię, wiek i adres email,
potwierdzić swoja pomoc.



Zachęcam też, do rozpowszechniania akcji na Waszych blogach. Wystarczy tylko odrobina chęci i czasu!:)
Po prawej stronie, pod statystyką, pojawiły się banery z inny stron, na których wystarczy często tylko jedno kliknięcie aby pomóc. Zachęcam do odwiedzenia ich i wstawienia na Wasze blogi.  
To tak niewiele, a możemy w ten sposób pomóc.

 

3 komentarze:

  1. Brałam już w tym udział ale warto rozpowszechniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nic nie kosztuje a można pomóc :)
    +dodaje do obserwowanych :)
    I zapraszam ponownie do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam już naturalnej henny ale niestety tak mi zniszczyła włosy że musiałam je obciąć o 10cm, zioła potrafią się brzydko zachować na włosach :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".