poniedziałek, 24 sierpnia 2015

peacock feathers





Kolejne zdobienie z wykorzystaniem płytek od BornPrettyStore.
Tym razem pawie pióra w delikatnej wersji, urozmaicające hybrydę "Hard Milk".
Zapraszam.


Na paznokciach pawie pióra odbite w przypadkowych miejscach, z płytki "Birds Dragon Feather" od BPS, którą widzieliście już raz tutaj. Chciałam uzyskać dość delikatny efekt, więc użyłam lakieru, który w stemplach wychodzi dość jasno, ale zachowuje swój odcień.
Prawdę mówiąc średnio jestem do nich przekonana. Na paznokciach nosiła je tylko jeden dzień, po czym poszły do zmazania, a ich miejsce zastąpiły stemple, które nosiłam prawie tydzień i ciężko było mi się z nimi rozstać, ale o nich za kilka dni. Teraz zapraszam Was na zdjęcia. :)


Co sądzicie o takim urozmaiceniu hybrydy?


http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS


Udanego, ostatniego tygodnia wakacji!










10 komentarzy:

  1. ładnie to wygląda :) wzory z tej płytki są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie dobrana kolorystyka do wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i subtelnie :) Pawie piórka i mi chodzą po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pawie piórka kocham w każdej postaci <3 śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może troszkę za blado jak dla mnie, ale pawie piórka bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło ładnie, choć wolę intensywniejsze odcienie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór ładny, ale przez ten kolor paznokcie wyglądają na... Chore. Jakby takie sine. Z innym kolorkiem wyglądałaby lepiej.
    Juz się nie mogę doczekać co takiego zmalowalas ze nosiłaś aż tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stemple wyszły świetnie, na tej bazie nabrały fajnej delikatności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".