środa, 22 sierpnia 2012

kolorowe safari



                                                                                                    Chyba najbardziej kolorowe paznokcie odkąd powstał ten blog.:) Zdobienie, które pokazuję  gościło na moich paznokciach jednak niezbyt długo, bo tylko jeden dzień. Zapewne wiele z Was stwierdzi, ze są one mało praktyczne, a już na pewno nie nadają się do pracy czy szkoły co muszę przyznać. Jednak trzeba wykorzystać ostatnie dni wakacji i przedłużać lato jak najdłużej.:)


 
Najpierw zrobiłam kolorowego cieniowanie-jak widać, na każdym paznokciu inne, przypadkowe. Lakiery jakiś do niego użyłam są na zdjęciu obok. Następnie czarnym lakierem do zdobień zrobiłam motyw zebry oraz cętki (dlatego nadałam zdobieniu tytuł kolorowe safari:)) . Wzory nie wyszły najlepiej-gęsty lakier i brak mojej cierpliwości do niego+ brak czasu.                                               Na jeden dzień idealne.;)




12 komentarzy:

  1. chyba nie miałabym cierpliwości do tak skomplikowanych wzorków, ale nie zmienia to faktu, że są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie kolorowe! :) ja teraz sobie nie poszaleję, bo mam zbyt mało powierzchni do malowania. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie! Naprawdę masz talent ;-) ... Zapraszam wszystkich do mnie : wystarczy ze klikniecie w moj profil :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sa mega,ale to nie dla mnie;<
    pozdrawiam,zapraszm!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie! <3
    Śliczne kolorki:)
    ja nie mam tak dokładniej ręki do malowania paznokci :(
    Będę tu wpadać częściej Ciebie również zapraszam do obserwowania mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam gorąco:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam przekonana, że wzorek odbity z blaszki, masz rękę do zdobień;)

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE!!! Ostatnio gdzieś widziałam właśnie wzorek zebry na bardzo kolorowym tle i mega mi się spodobał, a teraz podziwiam Twoją fantastyczną wersję!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z ciekawszych wzorków na blogach jakie przeglądam! Na jakiś konkurs podeślij :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".