sobota, 4 lipca 2015

neon power



Słonce, upały-wakacje pełną parą!
Na paznokciach też zapanował u mnie iście wakacyjny klimat.
Zapraszam na neonową dawkę energii!


Kilka dni temu skróciłam znów paznokcie. Nałożyłam też białą hybrydę Semilac z myślą o neonach, pastelach i naklejkach wodnych. Tradycyjne, białe lakiery doprowadzają mnie do szału, szczególnie, gdy chce zrobić na nich np. stemplową naklejkę, która nie wyjdzie jak chciałam i godzina czekania aż nieszczęsny biała baza wyschnie idzie na marne. Hybryda zatem jest idealnym rozwiązaniem, przynajmniej dla mnie.

 Do tego zdobienia wykorzystałam marmurkowe neony, które biel pięknie podbiła. Na dwóch paznokciach odbiłam sempelek z płytki od BornPrettyStore, który "Insta Dry" Sally Hansen pięknie zepsuł (swoją drogą-ten wysuszacz jest dla mnie rozczarowaniem większym niż lakiery Essie).







Co powiecie na taką wakacyjną propozycję?













http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Kod rabatowy do sklepu BornPrettyStore.






12 komentarzy:

  1. imprezowo dzisiaj widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kolorki na sloneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo energetyczne kolorki! Naklejki bardzo mi się podobają =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Neony to moja słabość tegorocznego lata ;p Piękne <33 A insta dri jest trudny, potwierdzam, chociaż pomału zaczynam się z nim rozumieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory na lato! i piękny "witrażyk" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty manicure! I like the cheerful colors :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam insta-dri,ale jestem ciekawa,jak wypadnie u mnie :p + piękne neonki! sama mam do nich słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się ten mix podoba. A o tych lakierach wcześniej nie słyszałam. Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają i dobrze się sprawują. Mam ich po dwie cieniutkie warstwy na paznokciach, co u neonów jest wynikiem świetnym, i byłam pozytywnie zaskoczona ich wysychaniem. Zanim zdążyłam zrobić naklejki były już suchutkie.:)

      Usuń
  9. Robie to samo z biala hybryda :) Super wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. cool manicure, awesome colors :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".