poniedziałek, 2 lutego 2015

vintage Valentine's Day


Luty-czas serduszek i amorków.
Mimo, że Walentynek nie obchodzę to motyw serca lubię i wcale go nie unikam.
Zapraszam zatem na przedwalentynkowe paznokcie w jednym z moich ulubionych stylów-vintage.


Od jakiegoś czasu ubóstwiam białe paznokcie. Od wakacji zużyłam już dwie, 10-cio mililitrowe buteleczki. :) Tym razem nosiłam dwa dni białe paznokcie w macie, a dzisiaj "popaćkałam" je farbkami. Pomysł do końca nie był mój, bo inspiracją było podobne zdobienie, któro znalazłam przeglądając Nailpolis. Postawiłam na pomarańczowo-różowe różyczki po czym dodałam serduszko na jednym z paznokci. Chciałam coś pokombinować i ozdobiłam je srebrnymi cyrkoniami, do których mam mieszane uczucia, ale pozostawiłam tak jak jest. Tak czy inaczej z efektu końcowego jestem zadowolona. :)
Rewelacyjne farbki, które dostałam od brata pod choinkę. Teraz już tylko czekam na cieniutkie pędzelki i czas ćwiczyć malowanie!



Podoba Wam się taka wersja Walentynkowego manicure?

Osobiście Walentynek nie lubię i mimo, że pisze już jakiś czas i miałam kilka okazji aby coś 'lovciastego" na paznokciach namalować i  pokazać na blogu, 
to dopiero w tym roku "przełamałam się" i to jest mój "walentynkowy debiut". :)


 

13 komentarzy:

  1. piękne :) bardzo podoba mi się taka kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super dobrane kolory i świetne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Kocham serduszkowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie świetne paznokcie <3
    idealne są

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa. Samego srebra nie połączyłabym z odcieniami czerwieni, ale ten kolor jest zdecydowanie wyjątkowy. To jest srebro tak jakby ocieplone delikatnie nutką złota. Nietypowy odcień. Bardzo ładny wzór, widzę przywołujesz już wiosnę ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja do wiosny odliczam czas od listopada. :)

      Usuń
  7. Też uwielbiam białe paznokcie, ale na moich niestety nie podoba mi się tak bardzo jak na innych. Gdybym nie przeczytała posta to pomyślałam, że to naklejki, a tu proszę...farbki akrylowe, cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez cudne :)! Strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny, jakie to śliczne! Pięknie dobrane kolory!
    Chyba blogger mi nie wyświetla Twoich postów ;( ale dorzuciłam Cię do mojego "Feedly" i nadrabiam. Twoje zdobienia są takie cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".