piątek, 6 lutego 2015

studniówkowe srebro Ani



Czas studniówek już powoli dobiega końca, ja jednak to jutro będę tańczyć poloneza.
Przygotowania trwają i rzecz jasna-o paznokciach nie można zapomnieć!:)
Na swoje dłonie mam już pomysł i zajmę się nimi jutro,
a tymczasem zobaczcie co "stworzyłam" na pazurkach koleżanki z klasy-Ani. :)



Od początku wiadomo było, że paznokcie mają być czarno-srebrne. Jednak co miało na nich być było niepewne do ostatniej chwili. Ostatecznie postawiłyśmy na miks błysku, czerni i stempli, (które musiałam poprawić farbką akrylową, bo było mało widoczne). Sreberko to piasek Lovely, który pokryłam topem, aby zlikwidować szorstką strukturę. Czerń to idealny Golden Rose "Rich Color". Do tego cyrkonie, jak i płytka, od BornPrettyStore i mam nadzieję, że paznokcie Ani się podobają. :)


Miałyśmy bardzo mało czasu na zdjęcie. Do tego robiłyśmy je w sztucznym świetle, które dodało jakąś złotą poświatę na wystemplowanych paznokciach i rozmazało znacznie wzorek przez co na zdjęciach jest dość niezidentyfikowany (światło odbija się od brokatowej bazy i "zjada" kawałki wzorku). Tak czy inaczej-w rzeczywistości wygląda to lepiej.


Malowałam też paznokcie Gabryśki, która mam nadzieję-podeśle mi zdjęcia. :>
Jutro rano zabieram się za moje i mam nadzieję, 
że uda mi się naskrobać jeszcze coś dla Was przed tym wieczorem.:)







7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i eleganckie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. super miksik :) czerń ze srebrem to niezawodny duecik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Boskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, koleżanki mają szczęście że mają kogoś kto zrobi im takie świetne paznokcie na taką okazję ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty malujesz paznokcie, a ja na swoją plotła warkocze w ilości hurtowej ;)
    ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy razem rozpocząć współpracę-Ty będziesz robiła włosy, a ja w tym czasie malowała paznokcie. ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".