piątek, 26 grudnia 2014

Christmas Time


Tak jak pisałam-wracam ze świątecznym zdobieniem. 
W tym roku znów na moich paznokciach "świąteczne klasyki".
Beż, bordo, złoto, przełamane stempelkami.


Świąteczną płytkę do stempelków (klik) otrzymałam niedawno od Born Pretty Store. Wzorki są świetne, ale mam problem z ich dokładnym odbicie. Nie wiem czy to wina samej płytki czy stempla, ale próbowałam z wieloma lakierami i wychodzi podobnie. Tak czy inaczej zostawiłam tak ja jest, bo niedociągnięcia na tym motywie wyglądają całkiem przyzwoicie.

Na najmniejszym paznokciu mam genialne złotko od Golden Rose. Swoją drogą seria "Galaxy" do tej pory wydawała mi się "przesadzona". Brokat, drobinki, do tego piaskowe wykończenie. Jednak ostatnio bardzo spodobały mi się błyszczące akcenty, tak też buteleczka wypełniona ciepłym, złotym brokatem, w którym są zatopione brązowe piegi skradła moje serce. :)






kod rabatowy do sklepu Born Pretty Store





6 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie. :) Ja bym chyba nigdy takich nie zrobiła.

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten błyszczący lakier i jest świetny, sprawdzi się na sylwestra jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie to fajny efekt z tym niedokładnym odbiciem - takie cieniowanie :) moim zdaniem to wina stempla... próbowałaś go spiłować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Nie próbowałam, muszę o tym poczytać. Dzięki za podsunięcie pomysłu! :)

      Usuń
  4. Śliczne paznokcie, złoty lakier wygląda świetnie, chyba muszę sobie taki kupić ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".