środa, 16 kwietnia 2014

lekko i wiosennie


Wracam z lekkim, wiosennym zdobieniem. 
Baby blue z różyczkami. Ktoś chętny? 


Paznokcie zrobione dwa tygodnie temu, obecnie są znów skrócone, bo łamliwość nie chce opuścić mnie na dobre. Wcześniej nie miałam czasu na obróbkę zdjęć, naskrobanie posta. Teraz będę mieć więcej wolnego czas, więc myślę, że nadrobię szybko zaległości.
A teraz bohaterzy dzisiejszego wpisu:


Kolor bazowy to pastelowy błękit Astor. Potrzebuje aż 3. warstw (w tym jednej grubszej) do przyzwoitego krycia, tyle też mam na paznokciach. Różyczki namalowałam farbkami akrylowymi-jak widać rozbieliłam czerwień i zieleń aby zachować pastelowy "klimat. Dodałam też srebrne cyrkonie. Zdecydowałam się na wersję w macie, więc użyłam matującego topu od Lovely.



Podoba Wam się taka lekka, zwiewna wersja na wiosnę?
Mi bardzo!







7 komentarzy:

  1. o mamusiu :D "biorę Ciebie za .... najpiękniejszy wzorek na paznokcie" ah takie wedding nails <3 słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, mi z wedding nails nie skojarzyły się, ale życzyliście pasuje! :)

      Usuń
  2. Świetne, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".