sobota, 19 kwietnia 2014

lawenda z ćwiekami


Lawendowy fiolet, który uwielbiam, w duecie ze srebrnymi ćwiekami
Efekt? Dla mnie rewelacja!


Dlaczego rewelacja? Lubię tego typu proste, a jednocześnie elegancki i gustowne zdobienia, które dodaje szykowności dłoniom i może wykonać je każdy. Dodajmy lakier, który uwielbiam za kolor, krycie (mam na paznokciach dwie, cieniutkie warstwy, często maluje jedną grubsza i krycie jest świetne jak na pastelowy odcień), konsystencję, pędzelek, wysychanie.
Rewelacja? Jak na swoją prostotę-owszem. :)




To drugie z zaległych zdobień. Mój świąteczny kolor właśnie wysycha i zaraz coś na nim stworzę.

Tymczasem, życzę Wam wesołych, pogodnych świąt, mnóstwo słońca oraz uśmiechu!






8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".