piątek, 11 października 2013

Projekt Tęcza-tęcza


 Projekt "Tęcza" już prawie dobiegł końca.
Zapraszam na ostatnie zdobienie. 
Tym razem wszystkie barwy łączymy w całość i hasłem przewodnim staje się tytułowa tęcza.


Zdobienie, które wykonywałam w ramach projektu nie były jakoś specjalnie wyszukane, piękne. Zazwyczaj stawiałam na prostotę, albo w akcie desperacji na totalne kombinowanie.:)
W ostatnim tygodniu chcę pokazać, że potrafię zmotywować się do czegoś więcej niż tylko pomalowanie paznokci, pociągnięcie kilku kresek czy dodanie cyrkonii i mam wrażenie, że tym razem zagościło u mnie niebo słonecznej, beztroskiej krainy. :)



 Malowanki wykonałam pędzelkami od FiiGirl oraz farbkami akrylowymi (takimi najtańszymi jakie znalazłam w supermarkecie, tylko żeby wypróbować i muszę przyznać, ze zakochałam się w farbkach!). Jest to mój pierwszy "wyczyn" farbkami, więc przymrużcie ono na wszelakie niedoskonałości. Paznokcie najpierw pokryłam białym lakierem, a potem... pędzle poszły w ruch. Chciałam uzyskać nieregularne, niebieskie tło i farbki sprawdziły się świetnie. Tak po prawie godzinie domalowywania, mieszania farbek itd. powstało coś takiego. Całość pokryta topem.






bez topu

z topem
 


Pazurki praktyczne nie są, ale kiedy "szaleć" jak nie właśnie podczas takich projektów?:)
 Podoba Wam się taka optymistyczna wersja ostatniego tygodnia?
 






















27 komentarzy:

  1. Farbki do wszelakich maziajek na paznokciach są zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci wyszło. To mani jest takie rozkoszne ♥ Tęcza na projekt tęcza hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie:) nie powiedziałabym, że to pierwszy raz farbkami:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to słodkie! Prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra! Aż się napatrzeć nie mogę, świetnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyszło, i ta tęcza w tle...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, pamiętam jak zaczynałaś projekt tęcza :3 Ślicznie wyszły Ci te paznokcie

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz farbkami? Przecież to mistrzostwo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. baloniki są mega urocze :D pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. such amazing art is such a small space !! wow

    * Just posted my version of a flirty androgynous style , come see !!
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    OdpowiedzUsuń
  11. artystycznie !!!1 pozdrawiam i wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. PIerwszy?? bez jaj... zdolniacha:) Mani jest tak śliczny i oprymistyczny, że nie mogę sie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne :) jako dziecko zawsze chciałam razem z balonami wzbić się do nieba... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie lubię jak ludzie malują coś kreatywnego ;) Twoje mani jest strasznie ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalenie podoba mi się ten wzór, pokazałaś rzeczywiście na co Cię stać <3 Sama zakochałam się w farbkach od pierwszego użycia. Mam dwa rodzaje - w tubce i w słoiczku - i te w słoiczku wydają się bardziej napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne i takie pozytywne! od razu się buzia cieszy na widok takich pazurków u kogoś ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".