czwartek, 31 października 2013

Happy Halloween!

31 października, czyli Halloween.
 Sama nie obchodzę go w żaden sposób, ale jak tu oprzeć się zmalowaniu duchów, dyni, kotów 
w mrocznym klimacie na paznokciach?
Tym razem u mnie Halloweenowa propozycja na wesoło.



 Na początek: zmieniłam kształt paznokci. Najpierw miałam skrócić całkiem, później zrobić migdałki, później spiłować tylko nieco. Ostatecznie postawiłam na owalny kształt, bo takiego nie nosiłam już dłuuugooo. Na początku niezbyt byłam zadowolona, ale podoba mi się coraz bardziej. Jeszcze muszę nieco dopracować kształt i myślę, że jakiś czas ponoszę takie. A potem... Akcja "miesiąc bez lakieru". Ktoś chętny?;>

Co do zdobienia: wykonania nie będę opisywać, bo to za długo, napiszę za to "wprowadzenie".;d
Wszędzie na blogach mrocznie, a wręcz... ohydnie! Np. tutaj! Daria wybacz, musiałam. :)
U mnie miały być czaszki, krew, krzyże... ale ostatecznie przeglądając inspiracje zobaczyłam coś bardzo podobnego, co sprawiło, że stwierdziłam, że u mnie mroczno nie będzie. Będą wesoły dyńki wśród kropek. I taa-daaam! :)
Zdobienie, więc trzeba uznać za "zgapione". :)

Drogi Aparaciku! Czy Ty zawsze musisz widzieć nieidealne skórki bardziej niż ja sama w rzeczywistości?!


Obchodzicie Halloween w jakiś sposób?

32 komentarze:

  1. świetne, bardzo mi się podoba taka wesoła wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne haloweenowe paznokcie, które mogłabym zaakceptować (jeśli chodzi o jakiekolwiek zdobienia). Ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam urodziny w Halloween^^ Świetne sa te dynie na paznokciach :O Nie obchodzę za bardzo Halloween
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie jestem fanką Halloween, więc Twoje trochę neutralne zdobienie bardzo przypadło mi go gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, to chyba najsłodsze zdobienie halloweenowe jakie widziałam :) Choć w ogóle jestem przeciwniczką halloween, to takie zdobienie jest nawet urocze i wesołe :) I świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne dynie takie wesołe halloween mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jedno z najfajniejszych zdobien na halloween jakie widziałam! oryginalne i wesołe, super jest! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ! "Haloweenowe" zdobienie wcale nie musi być mroczne, twoje jest pogodne i aż mam ochotę sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :D
    Kocham takie wpisy :D
    Będę tu częstym gościem :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :D

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/10/motywacja.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pięknie Ci te dynie wyszły :) ja nie obchodzę tego dnia bo to nie nasz PL dzień ale tak jak pisałaś wszędzie jest pełno tych zdobień mrocznych to i ja zrobiłam pare halloweenowych

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie obchodzę tego święta , ale zdobienie bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :D Trochę cukierkowo, trochę strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, też nie lubię tych wszystkich sztucznych, strasznych zdobień. Ale Twoje jest genialne. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wśród takiej ilości "mroku" na blogach taka odmiana cieszy oko, słodkie te dynie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzię potrafią być kreatywni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaa, boskie są ;] bardzo pozytywne
    heh, akcja miesiąc bez lakieru, w moim przypadku jest niewykonalna raczej. hehe ja dwoch dni nie moge wytrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalny pomysł na takie nietypowe mani. Wyszło Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba najfajniejsze hallowinowe mani jakie do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".