wtorek, 29 października 2013

Blink Blink!


 Srebrny brokat i turkusowe piegi zanurzone w "ciepłym" karmelu, czyli... 
 BlinkBlink! :)


Dawno mnie nie było. Czasu teoretycznie mało na cokolwiek, ale ostatecznie jestem tak "dobrze" zorganizowana, że nie robię nie konkretnego. Potrafię siedzieć z książką i laptopem "ucząc się", a sama nie wiem kiedy, a tu nagle okazuje się, że minęły dwie godziny i nie rozbiłam ani kawałeczka zadania, ani nie napisałam nic na blogu, ani nie odwiedziłam Was. Chyba muszę zacząć czytać jakiś poradnik o organizacji czasu. ;D
A teraz zamiast uczyć się jaki kształt i kąty będzie miała cząsteczka poddana danej hybrydyzacji pisze post...:)

BlinkBlinki Lovely (mam ich dwa) leżą sobie już ponad miesiąc w pudełku. Jakoś nie mogę się przekonać do "brokaciaków". Ostatnio jednak na paznokciach gościły u mnie głownie nudziaki albo paznokcie były po prostu "gołe". Stąd też dla odmiany postawiłam na ten lakier, w najprostszej wersji, czyli po prostu pomalowałam nim wszystkie pazurki.  Efekt bardzo mi się spodobał, baza jest w cudownym odcieniu (już wiem jakiego lakieru będę szukać, bo takiego toffi brakuje w moich zbiorach), a błysk nie jest nachalny i tandetny. Świetnie rozjaśnia dłoń, nie tworząc kiczowatego efektu, co według mnie często ma miejsce w przypadku dłuższych paznokci pokrytych w całości błyskotkami.



Macie jakiś lakier z tej serii?
Podoba Wam się takie połączenie?





19 komentarzy:

  1. Nie urzekł mnie ten lakier, może jakby kolor bazy był inny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie kolor bazowy najbardziej w nim urzekł. :)

      Usuń
    2. baza ładna, drobinki ładne, ale razem mi nie odpowiadają, coś mi w nim nie pasuje :P

      Usuń
  2. Myślę, że bardziej na letnie dni to połączenie by fajniej wyglądało...

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba , ale ja bym go nosiła tylko na 3 palcach max jednak dla mnie za dużo się dzieje jak na wszystkich , jednak lubię jak się dużo dzieje :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest te połączenie!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ta seria się chyba jednak nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie, nie można mu odmówić ładnego wyglądu i oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie niestety koszmarek :<
    nie podoba mi się ani troszeczkę... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet spoko tylko zamiast turkusowego brokatu lepszy by był jakiś srebrny albo złoty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ne mam żadnego lakieru z tej serii, zastanawiam się jakby ten kolor wyglądam na moich paznokciach w połączeniu z bladą ręką ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne połączenie kolorów. Przypomina mi trochę miąższ mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe połączenie kolorystyczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem w Ross, go oglądam, ale jakoś nie mogę się przekonać... Ten kolor bazowy z jednej strony fajny, ale z drugiej taki trochę jakby... kupowaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".