wtorek, 10 września 2013

współpraca z FiiGirl

 Niecały miesiąc temu nawiązałam nową współpracę z zagranicznym sklepem FiiGirl
wczoraj dotarła do mnie paczuszka, więc zapraszam do oglądania zawartości. 
Mam też dla Was propozycję współpracy, którą może nawiązać prawie każda blogerka. :)



 Na początku sierpnia dostałam e-maila z propozycją współpracy od sklepu FiiGirl . Po zapoznaniu się bliżej z autentycznością firmy, warunkami współpracy zgodziłam się testować i recenzjować produkty. Dostałam propozycję wyboru artykułów za 10$ łącznie z przesyłką, która niestety wychodzi drożej niż sama wartość zamówienia. Mimo wszystko cieszyłam się. Sklep na spory asortyment, miałam ochotę na wiele produktów, ale ostatecznie stwierdziłam, że to współpraca z blogiem, więc wezmę coś tematycznego, a nie np. śliczną spódniczkę, którą bardzo chciałabym..:)
Na paczuszkę ze wschodniej Azji czekałam ok. 3 tygodnie, a dzisiaj pokażę Wam zawartość.

Tutaj możecie również poczytać bloga sklepu.

Wybrałam zestaw cienkich tasiemek do zdobień, których jest aż 10, w różnych kolorach 
(na pewno przynajmniej jedna wyląduje na rozdaniu:)). 

Zestaw odżywek witaminowych. Niestety trochę mało informacji o tym co czego konkretnie służą. Wersja bezbarwna i różowa zasycha, wersja żółtawa i mleczna-nie. 
Jedynie to wiem na chwilę obecną.:)

Zestaw siedmiu pędzli do zdobień. 
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że będą tak dobrze wyprofilowane, 
a końcówki ta sztywne w cienkich pędzelkach (z początku myślałam, że to gąbeczki!)
W skład wchodzi też sonda. 
Teraz już tylko brakuje mi farbek...:)












19 komentarzy:

  1. Ciekawe te tasiemki, jestem ciekawa, jak będą wyglądac na Twoich pazurkach.

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te tasiemki :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaka ciekawa paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tasiemki są super :3 Ale ja bym się nimi nie umiała pewnie posłużyć XD Czekam jak będą wyglądały na paznokciach ^0^

    Zapraszam : http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego lakierku kolorowego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeeju *_*
    Ale cudeńka , zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajowe tasiemki. Pokazuj je na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedz mi o co chodzi z tą współpracą w tą pierwszą firmą co dostałaś te tasiemki bo jestem ciekawa :) trzeba samemu sb opłacić to wszystko? czy koszt przesyłki tylko? czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz jak ja czytam hehe to pisałaś o współpracy dla każdej ale tej drugiej współpracy :) no to dość ciekawie nie powiem :) Gratulacje obu współprac nie powiem że znam bo nie znam tej pierwszej firmy dość ciekawe produkty widzę mają i ubrania nie dziwie Ci się że Ci się ubrania spodobały :)

      Usuń
  9. Chciałam kupić takie tasiemki na allegro ale ceny nie powalają.. A jak za darmo to dobrego wyboru dokonałas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję nowej współpracy :) najbardziej mnie ciekawi co wymyślisz z tasiemkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i miłego testowania ;) Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna współpraca, super są te tasiemki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyyyle tasiemek, nie wiedziałabym, co z nimi robić :D Pędzelki faktycznie prezentują się obiecująco, mam nadzieję, że będziemy mogły podziwiać, co z nimi wyczarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wybrałaś produkty , jestem ciekawa zdobień z tymi wstazeczkami :) musze zajrzeć na stronę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne produkty <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".