czwartek, 12 września 2013

Projekt Tęcza-zielony


Półmetek Projektu Tęcza
W tym tygodniu króluje zieleń!




Tym razem postawiłam na... "matowy błysk". Użyłam zielonego lakieru Ingrid, jasnego, zielonego brokatu, a całość zmatowiłam topem matującym, bo jednak wszystko za bardzo mieniło się jak dla mnie.


Wykorzystałam też naklejki Sincler. Nakleiłam je na bazę, po czym pomalowałam paznokcie bezbarwnym lakierem i oprószyłam brokatem (serdeczny i kciuk całkiem, pozostałe nieco delikatniej). Odkleiłam naklejki i tak oto postały paski.







Biorę też udział w konkursie BPS. 
Będzie mi bardzo miło, jeśli oddacie na mnie głos. 
Wystarczy, ze w komentarzu wpiszecie mój numer 57 tutaj.







26 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się to mani z arbuzem :D Ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! Genialne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się skojarzyło z arbuzem :D Pyszny mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyszło ładnie :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. mi również na myśl przyszedł arbuz! :)
    świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie zalatuje arbuzem! :> mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzą mi się z arbuzem, świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super soczyście, lato powróciło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, kojarzy się z arbuzem!

    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też skojarzyło się to z arbuzem:) bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wykorzystanie tych naklejek :) mi również skojarzyło się z arbuzem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło pomysłowo a ten brokacik jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak! To arbuz! Ale jaki piękny! Ach <3
    Zapraszam do nowego projektu - Zmalowane Melodie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię zielonego, ale ten mani jest piękny;))))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, przyłączam się do dziewczyn - arbuz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".