piątek, 27 września 2013

Projekt Tęcza-granatowy





Kolejny tydzień "Projektu tęcza". 
Dzisiaj zapraszam na zdobienie, w którym główną rolę gra kolor granatowy.


Postawiłam na zdobienie w stylu modnego ostatnio "wodospadu". Z efektu jesteś średnio zadowolona, nie wyszło tak, jak chciałam, ale muszę też przyznać, że nie starałam się tym razem prawie wcale..:)

Kolor bazowy, granat, to metaliczny, z lekkim shimerem lakier Astor. Nałożyłam go dwie warstwy. "Wodospad" wykonałam pędzlami od FiiGirl oraz zwyczajnymi lakierami do zdobień Ados. Wykorzystałam zarówno kremowe, jak i brokatowe emalie. Całość pokryłam utwardzaczem.










25 komentarzy:

  1. Prześliczne, ciekawe co będzie fioletowym :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobną, niemalże identyczą hybrydę :) Strasznie mi się podoba u kogoś ale na moich paznokciach, ciężko jest mi się przełamać, już prawie, prawie.. ale w końcu i tak ybieram inny kolor :D Następnym razem może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie świetnie, nie kojarzy mi się co prawda z waterfallem ale naprawdę świetny efekt udało ci się uzyskać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz że się nie starałaś ? Mi się podoba strasznie bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten lakier z Astora, jest boski! :) A zdobienie mega :)) Muszę skołować sobie taki pędzelek i popróbować wodospadu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda! też chciałbym tak 'bez starania się' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie wyszło tak jak chciałaś ale najważniejsze że wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny manicure
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!!! This is amazing!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  10. WOOOOOW Cudeńka! <3 jestem pod ogrooomnym wrażeniem. Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś średnio zadowolona ?! ?! ?! chyba żartujesz! Efekt końcowy jest powalający! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi kojarzą się z nocą:). Bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się bardzo podoba efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier bazowy robi wrażenie! wgl całość bardzo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny granat a zdobienie fantastyczne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie zamiast w wodospadem kojarzą się z soplami na dachu w zimową noc ^^
    ale to tylko takie K.O.cie wymysły - mani jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna baza i świetne zdobienie, lubię tu przychodzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".