środa, 25 września 2013

jesienny dmuchawiec


Jesień, ale... 
co powiecie na dmuchawca na nudziakowej bazie? :)



Paznokcie pomalowałam dwoma warstwami nudziaka Golden Rose Rich Color. Tak na prawdę to nie jest całkiem "nudziakowy", ma w sobie nutę fioletu, szarości. Na drugi dzień dodałam na niego motyw dmuchawca. Zmalowałam go pędzelkami, które otrzymałam od firmy FiiGirl. Farbek nie mam, ale jak na razie zadowalam się lakierami- w tym przypadku czarny Golden Rose, z tej samej serii co baza (kocham te lakiery za konsystencję, krycie, pędzelek!). Całość pokryłam topem.

 Jak podobają Wam się moje malowanki pędzelkami? 
To mój drugi raz i muszę przyznać, że jestem nawet zadowolona.


33 komentarze:

  1. Czyli czarny się sprawdził? ;) Też kiedyś malowałam dmuchawce, ale nie wyszły tak genialnie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, co prawda do stempli go jeszcze nie próbowałam, ale do malowanek jest świetny, więc do stempli też na pewno się sprawdzi. Dzięki raz jeszcze za polecenie!:)

      Usuń
  2. świetne! wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie odnośnie pędzli :) Jakie polecasz? Czym kierować się w wyborze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie dla mnie, bo nie mam żadnego doświadczenia z pędzelkami. Te dostałam w ramach współpracy, nie miałam wielkiego wyboru, więc nie było dylematu i szukania informacji jakie wybrać. Wzięłam je z ciekawości, nigdy nie planowałam jakoś szczególnie kupna pędzelków. Z tych jestem jak na razie zadowolona, zobaczę jak będzie dalej. Myślę, że najważniejsze jest zbite włosie z dobrej jakości materiału, które nie łamie się, nie wygina na boki (szczególnie mam na myśli pojedyncze, odstające włoski) pojedyncze włoski. Myślę, że dziewczyny, które mają doświadczenie z farbkami mają wiedzę na ten temat, moja opiera się zaledwie na doświadczeniach z jedną firmą pędzli. :)

      Usuń
    2. Ale dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Uwielbiam motyw dmuchawcy na paznokciach! Sama często go robię i w różnych wersjach kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą serie z GR ^^ wczoraj kupiłam identyczne lakiery, jakie użyłaś do tego mani, które swoją drogą jest niesamowite! podziwiam za precyzje bo w pierwszej chwili myślałam, że to stemple X"D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te lakiery *o* Takie "dokładne" kolory wychodzą

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamusiu , jakie cudowne! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne są! takie lekkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :D lubię motyw dmuchawca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie <3 Kolorki ładnie się zgrały, a dmuchawiec wyszedł Ci niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne , lubię dmuchawce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dmuchawce, latawce, wiaaaatr! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci to wyszło :) Widziałam wersję z białym dmuchawcem ale była ona baaardzo delikatna i widoczna dopiero przy bliższym przyjrzeniu się, Twoje są widoczne na pierwszy rzut :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne :D Nie lubię paznokci nude, ale ostatnio widzę coraz więcej super zdobień na tym tle, że chyba sama też sięgne po taki lakier :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja, świetnie ci wyszedł ten motyw i super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat pędzelków od GR nie kocham :P nigdy nie są idealnie równe a moja płytka mała i ciężko mi idealnie pomalować przy skórkach^^ A wracając do tematu - zdobienie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie to wygląda, a baza oczywiście bardzo ładna i jesienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny jest ten motyw i Tobie wyszedł przegenialnie! *.* cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiadam :)
    Kupuje zwykle farbki akrylowe w sklepie Chińskim. Mam kilka w takich wielkich tubach jak pasta do zębów. Ale kupiłam tez zestaw małych tubeczek (chyba 10 kolorów) takich jak do szkoły na plastykę. Wszystkie się dobrze spisują. Te w dużych tubach maja często oznaczenia jak bardzo są kryjące. Oczywiste im bardziej kryjące tym lepiej wg mnie bo rozrzedzić zawsze można, ale zagęścić nie bardzo.
    Poszukaj w sklepie papierniczym, czy takim dla plastyków. Markety tez pewnie maja te zestawy mniejszych tubek - one na bardzo długo starczają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne :) niby letnie, ale ta jesienna kolorystyka sprawia, że jesienne xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".